Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Svensk på Maui nu?
-
Svensk på Maui nu?
Publicerad av ola-h på 28 oktober, 2010 vid 09:01Någon som vet någon som är på Maui. Skulle behöva lite frakthjälp. Belöning utlovas…
per_m svarade 14 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Tjena Ola!
Pappa är på Oahu och åker hem 4/12. Han är rätt bekväm av sig dock så det beror nog lite på vad det är etc. Men hittar du inget annat så kan jag ju alltid fråga.
Fridens
-
Jag vet massvis, eller i vart fall en hel del, men de har nog inga avsikter på att åka hem inom överskådlig tid om det var det som var tänk…
/JB
-
Det var just det där med hemåkning som var intressant. Och 4/12 är lite sent.
-
Några brädor och kanske några master. Ett substantiellt pack, alltså, men som sagt betalar jag givetvis + något för besväret.
-
Ola H.;637829 wrote:Några brädor och kanske några master. Ett substantiellt pack, alltså, men som sagt betalar jag givetvis + något för besväret.
Knark, med andra ord.
-
Ola jag kan ta på mig att åka dit å hämta paket om du betalar dvs…
-
Gör det inte Per, du kommer bara åka i fängelse. : )
Hur mår tummen? Bilder?
-
Nej jag tvekar hört om olas ”paket” som han försöker få mindre smarta att ta med…
Tummen är hel och har även fungerat bra att surfa med!! Fryser dock sjukt snabbt om den och den ser för äcklig ut. Imorgon ska den tillbaka till Åsas stenstrand kanske den hoppar av i rädsla!
Återigen stort tack för hjäkpen kommer du imorgon bjuder jag på varm nyponsoppa 😉
//PM -
Låter bra. Har tyvärr en rejält stukad handled så troligen blir det filmtjänst hemma på Roxen. Eventuellt testar jag lite.
Logga in för att svara.