Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Svensk till internationella Mistral teamet

• Svensk till internationella Mistral teamet

Publicerad av Oregistrerad på 12 juli, 2007 vid 16:32

hämtat från http://www.emmajohansson.nu

“Jag kan inte fatta att det är sant… jag nyper mig själv i armen med jämna mellanrum, för det måste väl vara en dröm detta? Jag ligger vaken om kvällarna med ett leende på läpparna, vaknar med ett leende på läpparna och jag har fjärilar i magen. Älskar verkligen hur mitt liv ser ut för tillfället. Det står nu helt klart att jag kommer köra internationellt för Mistral, en av världens största brädtillverkare. “

flikka svarade 17 år, 4 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • jox

Medlem
    12 juli, 2007 vid 17:09

Jisses, GRATTIS!

• rasmus_w

Medlem
    12 juli, 2007 vid 17:50

Wow! Betyder det att Emma är heltidsproffs nu? Skulle i så fall kunna vara precis vad som behövs för att hon ska placera sig lite högre upp i resultatlistorna. Var ju några år sen nån svensk hade möjlighet att hävda sig på allvar i världscupen.

• tdk

Medlem
    13 juli, 2007 vid 03:39

Grattis Emmisen!

• inge

Medlem
    13 juli, 2007 vid 06:05

Många gratulationer…

• Knatte

Gäst
    13 juli, 2007 vid 07:06

Bra jobbat Emma och lycka till !:laugh:

• dr-masse

Medlem
    13 juli, 2007 vid 07:23

Oj, koolt! Hoppas hon får många roliga upplevelser! Och träningsmöjligheter!

Grattis!

• kamaaina

Medlem
    13 juli, 2007 vid 10:41

Congrats!!!

• flikka

Medlem
    17 juli, 2007 vid 10:24

Tackar!! Det värmde!! Nja, betyder dessvärre inte att jag kan leva som heltidsproffs…än… 🙂 men några steg i rätt riktning i alla fall. behöver nog inte jobba ihjäl mig mellan varje resa som innan iaf, utan kan kanske fokusera mer på min träning och att söka sponsorer m.m.
    Hoppas ni har det blåsigt där hemma! Idag ställdes sista tävlingsdagen in för oss freestylare för att det blåser för mycket, blåser galet idag!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Svensk till internationella Mistral teamet

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.