Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Svenska brädseglarförbundet
-
Svenska brädseglarförbundet
Publicerad av q-lobo på 12 mars, 2002 vid 08:18Nu är jag en stolt medlem i SBF, tänkte bara säga det till alla här.
Gå med om ni inte gjort det än.
/mvh
pajas svarade 22 år, 8 månader sedan 10 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Mr swe 59 kan ni kalla mig hädanefter.
Men är det någon som vet vart man kan köpa nummer (självhäftande)? -
Nästan 2000 registrerade användare på konfen, drygt 200 medlemmar i förbundet… Fler borde gå med för att främja sporten (och för att få den nya tidningen hem i brevlådan)!
-
Håller med! Är själv stolt ny medlem i förbundet! Va fan, 200spänn(amatör) är ju inte ens en krogkväll! Det har man fan råd med, framförallt när man får fyra nr av tidningen per år.
-
det är ju knappast 2000 aktiva användare.. men håller med om att fler borde gå med i sbf.
jag gick med för någon månad sedan för att få tidningen. -
skär de ut egen design eller har de standardutförande alá segelbåtssegel?
-
Har alla fått den där beryktade tidningen hem i lådan??? Alltså de som är medlem i sbf.
Jag har inte fått nån tidning iafa./Besviken Tomas
-
Blev också medlem för ca 2 veckor sen.
Är det nån som kör med eltejp i seglet? Borde väl fungera?
Tror inte någon fått tidningen ännu, men att den snart är pågång. Var inte så länge sen den lämnade pressarna…
Mvh Pher
-
Visst är jag med i förbundet! Det ska bli kul att få den första tidningen!
-
Hej alla!
Vi jobbar så fort vi kan. Båtmässan är precis klar. Denna vecka går åt till att skicka tidningen till de butiker som har beställt den. Normalt kommer givetvis medlemmarna få den först, men eftersom vi ansåg att stor spridning på båtmässan hade högsta prioritet så får medlemmarna snällt vänta på sin tur detta första nummer. Hoppas alla tycker det är OK. Vi hoppas kunna få ut tidningen till våra medlemmar inom 2 veckor. Är det någon kring Stockholm med mycket tid över får ni gärna hjälpa till så kanske vi klarar det hela inom 1 vecka.
mvh
Per -
Borde ju gå att ordna kul möten,tävlingar,tester med amatörerna i tanken ???
Surfs Up
Logga in för att svara.