Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Svenska internationella mästare

• Svenska internationella mästare

Publicerad av lars_e på 17 december, 2005 vid 22:23

Kan ni upplysa mig om vilka svenskar som tävlar på ”elit nivå” nu (i vindsurfing förstås), var de kommer från och vilken gren/världsranking de är är på? För lite sån info på tv. Typ Anders Bringdahl, har han lagt ned tävlandet och bara designar brädor?

chrillecarlsjo svarade 19 år, 4 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • chrillecarlsjo

Medlem
    17 december, 2005 vid 22:59

Kristoffer Living ligger väl rankad runt plats 30 i PWA /wave!
    Från Malmö trakterna!?

Andreas Olandersson hamnade på en 4e plats i efpt /freestyle
    Från Olofström?

Frida Wiraeus och Nina Edlund Tjernebrg ligger väl rankade runt plats 10 i PWA /wave
    Frida från?
    Nina, skåne?

Anna Jönsson, rankad runt 20 i PWA /wave
    Från Öland?

Rätta mig om jag har fel, sen finns de väl mer info om folk på PWAs hemsida likaså på efpt’s sida..

/Chrille

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Svenska internationella mästare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.