Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Svenska Kiteresor?

• Svenska Kiteresor?

Publicerad av thetank på 21 oktober, 2014 vid 21:10

Hej alla! (First post)

Jag är nyfrälst kajtare (för att vara lite svensk) efter att ha spenderat en vecka i Hurgada på ett Kite Camp. Har sedan tidigare Vågsurfat i flera år för att inte prata om wake och Snowboarding.

Jag skulle vilja köra mer Kitesurfing och denna gång åkte jag med Kite World Wide och hamnade på ett camp med 20 tyskar. Finns det liknande gruppresor med svenskar? Typ som Surfakademin.se men för kite?

Väldigt taggad på att göra det mesta av detta nu 🙂

/Nicklas

dagmardask svarade 10 år sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • dagmardask

Medlem
    14 november, 2014 vid 11:39

Kolla upp kookproof i esposande Portugal, drivs av Anders från Sverige och han hade en ytterligare instruktör som var svensk där.
    Det är en skön blandning av norskar holländare portugiser och svenskar och alla kunde bra engelska som kommer dit.
    De hade enormt hög kvalitet på deras kurser och när det inte blåste så gjorde det nästan allt för att vi inte skulle bli uttråkade, tillexempel arrangerades det gokart och capelpark besök för de som ville.
    Just nu håller de till på cabo verde över vintern när det inte är säsong i esposande kolla deras sida på Facebook!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Svenska Kiteresor?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.