Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Svenska lusekofta på Maui…

  • basse

    Medlem
    22 april, 2004 vid 08:45

    … är det en nackdel?? smile.gif Jag mailade Hallgren och frågade om de skulle till SM så man kunde klämma på en och det skulle nog gå att ordna…. dräggel..

    Tror kanske att din Jenny och min Saga redan har träffats, om Jenny var på GWC’s damsektions möte hos Kate igår alltså. Annars var det en annan Jenny hon träffade där.

  • adde

    Medlem
    22 april, 2004 vid 09:01

    Jepp hon var där igår…

    Skoj om det kommer ner en AmiGu att klämma på, kanske kommer en Sumo 105:a också (höhö).

    Hur åker ni ner? Vi åker nog redan helgen före och är på Haga hela veckan…

    /adde

  • dr-masse

    Medlem
    22 april, 2004 vid 09:32

    Jodu, det där får man passa sig för… Kul historia ändå, på någe vis!

    Att Brasilien är “rätt” land är ju rätt mycket en personlig reflektion för mig. Har bott 5 år där…

    Surfa På!

  • vinta_kestrel

    Medlem
    22 april, 2004 vid 10:34

    Svar till:


    Jodu, det där får man passa sig för… Kul historia ändå, på någe vis!

    [/ QUOTE ]
    Helt enig smile.gif

  • mag

    Medlem
    22 april, 2004 vid 10:34

    Ja, Carin seglar men med stor bräda och i varmt vatten. Mitt mål är att hon ska få uppleva att plana i år. Då kanske hon får blodad tand?

    Detv svåra är att hitta ställen med kombinationen nybörjarsurf och värstingvågor. Men ovan nämnda ställen har det så det finns ju. Nackdelen med KV är väl att det inte finns mycket att göra när det inte blåser, om man inte vågsurfar förstås. Maui m fl har ju ett liv efter surfet.

    Nackdelen med att ta hem en Angulobräda förstod jag inte alls! cool.gif Konstigt inlägg…

    Vi får fortsätta diskussionen!
    Magnus

  • basse

    Medlem
    22 april, 2004 vid 10:50

    Adde – Vi åker troligtvis onsdag efter jobbet någon gång. Vi har nog en del att göra på jobbet i maj annars är det väl rätt månad att vara på öland. Funderar på en helg innan också, kanske nästa, och pingst helgen efter.

    Saga står inte i stropparna ännu men det är inte långt borta, planade riktigt bra i Torkelstorp i söndags…. skitkul för mig med när hon utvecklas.

  • basse

    Medlem
    23 april, 2004 vid 09:54

    Vart hittar man info om Cap Verde på nätet ?? KOllade lite på http://www.caboverde.com men den var inte så bra.

  • dr-masse

    Medlem
    27 april, 2004 vid 14:11

    testa http://www.angulocaboverde.com/home.php

    är sååååå sugen på att åka dit!

  • getwet

    Medlem
    27 april, 2004 vid 14:48

    Kom hem nu då!!! Jag saknar er allihop……Torö och Fituna är inte sig likt! Och Johan G kommer omedelbart bums hem…

  • styret

    Medlem
    27 april, 2004 vid 16:50

    vad går en resa till cap verde lös på sådär en tre veckor en månad över jul och nyår.

  • mag

    Medlem
    27 april, 2004 vid 20:45

    En grov gissning sisådär 15 papp, hälften flygbiljett och hälften boende o mat. Det ska i alla fall inte behöva kosta mer. Men det gäller att boka biljetter snarast för att få bra pris och plats kring jul.
    /Magnus

  • styret

    Medlem
    27 april, 2004 vid 21:30

    okej. då är inte hyra inräknad antar jag…
    såg nånstans, var det inte i den här tråden, hade ju nån nosat reda på flygresa för 4 lök
    typ från kastrup eller nått men iallafall.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    28 april, 2004 vid 03:59

    Om en vecka e jag tillbacks i gruvan…

    har varit lite kass de senaste dagarna, byig vind och syd swell. men vad fan, samre dagar har man haft.

    Johan G

  • dr-masse

    Medlem
    28 april, 2004 vid 07:37

    Det har varit ganska kasst här också de senaste dagarna…

    Vinden i kontorslandskapet är inte ens byig. Den är obefintlig. Jag funderar på att skaffa en fläkt för lite surf och frihetskänsla, men misstänker att det bara kommer att förvärra situationen.

    Det enda swell jag sett på sistone är när jag spolar i personaltoaletten. Ibland spolar jag jättemycket och drömmer mig bort, men då möts jag av underliga blickar i fikarummet efteråt. Så jag har slutat med det.

    Nu fick du allt lite perspektiv, va? 🙂

    Gruva På!

  • poppo

    Medlem
    28 april, 2004 vid 08:54

    tja johan! skulle vilja ha din mailadress för lite bildutbyte, maila mig på poppolin@spray.se

    /poppo

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Svenska lusekofta på Maui…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.