Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Svenska lusekofta på Maui…

• poppo

Medlem
    28 april, 2004 vid 09:16

hafsat ihop en kort snutt med rörliga mauibilder på mig från förra veckan (endast 1.2 MB), finns att hämtas på:

http://hem.bredband.net/thepop/poppo_hookipa.wmv

• clemens

Medlem
    28 april, 2004 vid 15:58

Det är härligt att man vet var man ska bo när man blir äldre nu också smile.gif
    Dessutom har man en gjuten anledning att bli ekonomiskt oberoende…

• anonym-anvandare

Medlem
    28 april, 2004 vid 20:02

Fan Poppo!
    Kan inte se pa den har! Far val ga ut o kora sjalv istallet!
    Men det ar tyvarr lite daligt med vind for tillfallet. Har varit sydswell nere i Kihei ett par dagar nu,ibland logohogt, men tyvarr med franlandsvind och ingen vind vid revet sa det har varit till att simma ut o in. Men det ar ju fortfarande varmt i vattnet.
    Hemresa blir det pa fredag sa man far val borja ladda for vatdrakt!!!

Honken

• imported_macts

Medlem
    28 april, 2004 vid 20:25

Tjena Honke/Johan mfl.

Lider ohyggligt med er nu när ni måste simma en bit i det kalla vattnet för att få vind…….syns snart i varma, goa svedala

• tobba

Medlem
    28 april, 2004 vid 22:21

Är det inte lite drygt att simma ut när det finns hajar och skit i vattnet? Skönare att på en förfryst tå än ett halvt ben så att säga.

• poppo

Medlem
    29 april, 2004 vid 01:30

Hallå Honken! Har inte fått tillfälle att prova gummisurfing än, provriggade stora seglen idag (5,8 & 6,4) men ingen vind i sikte. Vågade inte känna på vattentempen pga rädsla att bli avskträckt… Kör järn sista dagarna, ses.

• anonym-anvandare

Medlem
    29 april, 2004 vid 06:39

Tjenar Poppo,

Idag missade du min grovsta miss nagonsin… En framat utan brada och seggel som slutade med en redig skallsmall sa jag nog inte ska segla nagot mer denna resa. Vi lekte lite i vattnet vid Kihei och sa hander det sadana skitgrejjer.
    Nu ska vi grilla med Paula och Clif samt deras vanner sa jag hoppas att alkoholen helar min nacke 🙂

Du far min mail nar jag kommer hem.
    mvh
    Johan

• poppo

Medlem
    29 april, 2004 vid 11:12

ajdå, krya på nacken så hörs vi sen johan!

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Svenska lusekofta på Maui…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.