Senaste nytt Forums Vågsurfing sverige?

  • stoney77

    Medlem
    4 februari, 2007 vid 19:28

    Ut och leta när det blåser pålandsvind över 10 m/s eller mer. Kolla på sjökort var det verkar finnas mycket öppet vatten utanför kusten och var det snabbt går från djupt till grunt. Enda tips jag kan ge för jag har aldrig varit där själv.

  • yann

    Medlem
    5 februari, 2007 vid 07:34

    Närmaste officiella bryt från Göteborg är Åsa, 5 mil söder.

  • hakman

    Medlem
    5 februari, 2007 vid 07:45

    Skärgården! Skäret ute på den del av Styrsö som vätter ut mot havet. Ska tydligen ha riktigt hårda vågor när det går av.

  • maria_maruska

    Medlem
    9 februari, 2007 vid 13:31

    min kusin å hans kompis kommer trol i sommar å dt skulle va kul å få lite hjälp.. :p ingen som vet vart dt går att surfa runt gbg?
    😀

  • maria_maruska

    Medlem
    9 februari, 2007 vid 13:38

    jag bor 5 mil norr om gbg så inte för långt bort.. 😛

  • local-dude

    Medlem
    12 februari, 2007 vid 21:46

    Skäret, på Styrsö. Riktigt salthav och sköna kraftfulla (för att vara i Sverige) vågor

  • maria_maruska

    Medlem
    13 februari, 2007 vid 09:12

    är ju inte helt hajj på vart styrsö ligger, måste nog kålla sjökort ikväll. men finns dt inga fler förslag? 😀

  • danielf

    Medlem
    13 februari, 2007 vid 13:22

    Västkusten norr om Gbg har inga uttalade “spots”, utan de som surfar där tiger, sen är det nog lite hårigare med access, bottenförhållanden etc., så försök få med dig ngn annan innan du hoppar i.

    Som jag sa, devisen Go Explore är det som gäller för Bohuslän, lycka till, sjökort är ingen dum idé alls! 🙂

  • zo0

    Medlem
    20 februari, 2007 vid 14:05

    vågar du seja vart det samhället 5 mil norr om gbg heter?

  • maria_maruska

    Medlem
    20 februari, 2007 vid 19:32

    haha.. klart jag vågar! dt heter stenungsund, men dt vet ingen som inte bor där var dt är.. 😀 på sommaren har jag en liten stuga i kovikshamn, inte långt ifrån marstrand. kollar man på sjökort så heter dt nog sjöhåla tror jag.. kan ta mej en bit därifrån m båt men inte jättelångt.. 😛

  • zo0

    Medlem
    25 februari, 2007 vid 14:09

    Haha jag vet vart det är! 😀 jag bor i Nödige om du vet vart det e xD

  • maria_maruska

    Medlem
    6 mars, 2007 vid 11:24

    jo jag har nog hört nödinge ngn gång oxå.. tror att brorsan har spelat hockey där ngn gång lr ngt sånt..:p
    vet du vart man ska surfa då? jag är kassast så dt måste va nybörjarvänligt..:p 😀 nån som kanske vill ha en liten kurs för en hopplös i sommar? :p

  • zo0

    Medlem
    6 mars, 2007 vid 20:02

    åk ut till varbergs trakten..

  • maria_maruska

    Medlem
    8 mars, 2007 vid 19:32

    haha, ok.. “varbegstrakten”, dt va en bra och exakt platsbeskrivning..:p ligger nödinge där lr? -lost- 😀
    vem ger mej kurs i sommar då? :p

  • zo0

    Medlem
    13 mars, 2007 vid 21:25

    haha jag kan lova att jag inte kan beskriva nån väg.. jag har sämst lokalsinne world wide.. jag kan ge dej kurs i sommar xD

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing sverige?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.