Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Sverige världsbäst i speed
-
Sverige världsbäst i speed
Publicerad av badjanne på 9 juni, 2010 vid 13:06Fick just nu nya numret av Search.
Anders Bq har skrivit två artiklar i tidningen.
1. Sverige just nu världens bästa speednation.
2. En ny sorts vindsurfing klubb.surfan svarade 14 år, 5 månader sedan 10 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
kanske tog i lite, men i princip så stämmer nog det mesta…:wink:
-
Bojkotten mot mig verkar vara total just nu, jag kom på plats 40 i värlscupen förra året =)
-
Skånes Speedsurfare har i kväll haft ett krismöte och beslutat följande:
Anders skall ge Tobias Hed en offentlig ursäkt för i tidigare inlägg omskrivna utelämnande av relevant fakta. Om så inte sker skall Anders inte släppas över gränsen till Skåne fler gånger.
Otillåtet gränsöverträdande kommer att bestraffas på lämpligt vis. -
Ah… Du glömmer bara att Anders har hela TTVK på sin sida… Vill ni verkligen möta oss i ett frontalangrepp sådär? 😉
-
Tomma hot Jesper.
Hundar som skäller bits inte… (inga skall från Skåne)
-
Va, men Tobbe du måste ju vara med på lite fler tävlingar alternativt åka fortare alternativt jobba lite själv och skriva egna artiklar… Nu tycker jag inte du ska hänga läpp, utan var glad att du just nu ligger en plats FÖRE mig i svenska cupen! Stort Grattis!!! Jätteduktigt kört!
-
Ännu ingen offentlig ursäkt, bara ett mycket svagt försök till medling. Skärpning!
Logga in för att svara.