Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sveriges mest bevarade Surfhemlighet!

• trimmarn

Medlem
    1 september, 2009 vid 06:15

Det verkar ju grymt, upp med några bilder när det är lite vågor..

• kronaldo

Medlem
    1 september, 2009 vid 06:49
    trimmarn;571992 wrote:
    Det verkar ju grymt, upp med några bilder när det är lite vågor..

Det är svårt att tajma varamon rätt men när man väl gör det kan det bli riktigt riktigt bra. Själv har jag lyckats kanske två gånger, men då surfar jag iofs ändå mest på roxen. Tror jag har några bilder på datorn hemma, lägger upp när jag kommer hem från jobbet!

• joachim_larsson

Medlem
    2 september, 2009 vid 05:59

Laddat upp lite bilder, men lite för långt in i viken, men ska fortsätta att leta efter bra bilder.

• joachim_larsson

Medlem
    2 september, 2009 vid 10:52
Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sveriges mest bevarade Surfhemlighet!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.