Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Sveriges nya vindsurfingtidning ute nu!
-
Mkt intressant, jag får bara hem filen på 0 byte, dvs ingenting alls. Men ändå en ikon på skrivbordet. Kör firefox med filhämtaren och det blir bara den “lilla” filen som laddas ner. Underlish
-
Har XP, IE 6.0 och Firefox 1.0 och Acrobat 6.0 Pro, fungerar klockrent med både IE/FIREFOX.
-
Skicka ett mail som sagt, så skickar jag över en alternativ länk där du kan hämta tidningen, alternativt mailar över tidningen direkt om du kan ta emot mail på drygt 4 MB.
/Jonas
-
Kul med en svensk surftidning!
För mig som “rookie” verkar det finnas en hel del trevligt att läsa.Som grafisk designer har jag en del att tycka om layouten men det tar sig nog i takt med att fler nummer kommer ut
Hur som helst, kul med ett sånt här initiativ!
-
En synpunkt är kanske att det inte framgår vem som skrivit alla artiklar. T.ex. misstänker jag starkt att Ola Helenius har skrivit pryl-artikeln men det står ingenstans. Är nog bara en miss iofs…
-
ah, skönt att få växla några ord med instiftaren av min titel!! Jo, det var ju när jag gav “recept” på någonting surfrelaterat runt -96.
Fast, det kan väl även ha varit i samband med att jag utnämnde din lokala korvkiosk till Universitet?
Det var ju nära att jag fick ett doktorshatt från Örebro oxå, men där hann dessvärre Göran (Persson) först. Illa. 😉
Surfa På1
-
Knatte
Gäst2 mars, 2005 vid 15:17Gott att läsa den nya tidningen
Kul att det blev så bra resultat.. -
Dr.Masse,
Det må så vara att titeln gavs väl tidigt i karriären. Men jag stegrar mig om någon protesterar mot utnämningen. Att GP om 9 år ska ha uppnått 1700 inlägg + en radda begåvade artiklar om medicin ser jag dock som föga sannolikt.Vid min ungdom på 80-talet skrev en man vid namn Gary Wirén om bollflyktslagar, principer och preferenser i golf. Han blev den förste doktorn i golf. Så visst kan vindsurfingsporten få frottera sig med lika fina utnämningar.
//Magister-Jonas
-
Bra initiativ och en bra tidning. Enda negativa som jag ser det är ju att det ser inte klokt ut när man ska ta med sig tidningen på muggen.
-
Varför inte skriva ut tidningen? Det går ju t.o.m. att skriva ut flera exemplar om man inte vill ha samma exemplar i sängen som på toaletten – smidigt och hygieniskt!
-
Dessutom är det betydligt smidigare att skriva ut den om man tänker torka sej med den på muggbesöket.
Logga in för att svara.