Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Sveriges vackraste surfspot…
-
Sveriges vackraste surfspot…
Publicerad av eklov på 4 april, 2006 vid 21:38fyll på med fler bilder…
bilden är tagen precis innan landning vid ett av mina lägre hopp senaste gången i lamynning.
mrmille svarade 19 år sedan 20 Medlemmar · 35 Svar -
35 Svar
-
Eklov wrote:fyll på med fler bilder…
bilden är tagen precis innan landning vid ett av mina lägre hopp senaste gången i lamynning.
så gött att se. får bli en del mynningen i sommar. Klart ett av sveas bästa
-
jacko wrote:inget o säga
Om det inte vore för att det mesta längs med den strandlinjen är ”off limits”…
/Micke
-
[IMG]http://www.surfzone.se/forum/attachment.php?attachmentid=10738&d=1116787902[/IMG]
-
Lagans mynning ser lite grann ut som hämtat från en biologibok. Liknar väldigt mycket illustrationen på sidan 364.
MrMille, vad är det för spot?? Ser fint ut.
-
[img]http://kartor.eniro.se/query?&what=map&mop=mc&streetname=&mapstate=5%3B1641652%3B6366072%3B0%3B1638789%3B6368357%3B1644517%3B6363790%3B&mapcomp=%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B%3B0%3B0%3B0.0000%3B0.0000%3B&search_word=&where=&header_code=&header_code_exact=&selected_header_code=&heading=&heading_exact=&heading_group=&company_name=&dir_area=&geo_area=&district_code=&content=&street=&ns=&stq=0&ax=&pis=&click_id=&symbols=&layers=&filter=&imgmode=1&tpl=&map.x=264&map.y=218[/img]
-
Här åker jag helst, ett komplett spot. bra riggyta med gräs, jämn vind, funkar i många vindriktningar, helt platt, i princip sötvatten, sandbotten, man bottnar i princip över allt, stort, nära till McD och inte allt för många kitare.
-
Skye10 wrote:MrMille, vad är det för spot?? Ser fint ut.
”Maricon beach”
Straxt norr om motala i vättern. -
Matthias wrote:Här åker jag helst, ett komplett spot. bra riggyta med gräs, jämn vind, funkar i många vindriktningar, helt platt, i princip sötvatten, sandbotten, man bottnar i princip över allt, stort, nära till McD och inte allt för många kitare.
e det där i landskrona?
-
Matthias wrote:Här åker jag helst, ett komplett spot. bra riggyta med gräs, jämn vind, funkar i många vindriktningar, helt platt, i princip sötvatten, sandbotten, man bottnar i princip över allt, stort, nära till McD och inte allt för många kitare.
e det där i landskrona?
-
mmm de e landskrona.. och mille du har klart för dej att maricon betyder bög va?
-
japp
inte jag som kommit på namnet, kolla med Guran. han vet nog sanningendet egentliga namnet är ”secret pissed-off-farmer spot”
-
Dalen wrote:Hm………..
fi fan .. mynningen vinter tid… då är man inte där för ofta
Logga in för att svara.