Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing SWE SPEED SYD – 4:e deltävlingen, Fredag 26 Juni – Klagshamn

• klang

Medlem
    27 juni, 2009 vid 06:54

Resultatet från 4:e deltävlingen kommer först sammanställas på måndag då Janne och Lasse har fått möjlighet att posta…

• Knatte

Gäst
    27 juni, 2009 vid 07:00

Grymma speeder av er ju:wink:

• kapten-k

Medlem
    27 juni, 2009 vid 17:23
    tobhed;555683 wrote:
    Nej, det var ju ostligt så vi körde som vi gjorde på Wallén sport speed cup, dvs rakt in och rakt ut ifrån klubbhuset

De var det jag menade , öster om de stora stenbumlingarna.

• klang

Medlem
    27 juni, 2009 vid 20:51
    Kapten K;555792 wrote:
    De var det jag menade , öster om de stora stenbumlingarna.

Jepp, precis den bana som du har rekat ut till oss tidigare Glenn, när ingen annan vågade surfa där… 😉

Tobbe var nog först ut med att åka på det grunda öster om klubben, men jag är rätt säker på att du var först med att köra längst med stenarna… så stort tack Glenn… Klagshamn har verkligen blivit ett speed-spot på många riktningar nu… jäkligt gött!!!

När vi får tid över så skulle jag vilja reka av dynan, med lite markeringar där ute så så tror jag att fredagen skulle ge 40 knops tider för Tobbe…

• kapten-k

Medlem
    27 juni, 2009 vid 22:23
    Klang;555838 wrote:
    Jepp, precis den bana som du har rekat ut till oss tidigare Glenn, när ingen annan vågade surfa där… 😉

Tobbe var nog först ut med att åka på det grunda öster om klubben, men jag är rätt säker på att du var först med att köra längst med stenarna… så stort tack Glenn… Klagshamn har verkligen blivit ett speed-spot på många riktningar nu… jäkligt gött!!!

När vi får tid över så skulle jag vilja reka av dynan, med lite markeringar där ute så så tror jag att fredagen skulle ge 40 knops tider för Tobbe…

Ja, jag tror att det går att köra ännu längre in vid stenarna vid högvatten, det kanske tom går att köra innanför dynan. Det är nog bara en fråga om att markera stenar, alternativt går det ju att gräva… 🙂

• tobhed

Medlem
    28 juni, 2009 vid 19:44

Nästa gång så får ni från Gbg-området skicka någon som snackar mindre och kör lite fortare 😉
    http://www.gps-speedsurfing.com/?mnu=forum&forum=2&val=14126

37 sekunder in i denna film så finns det ett snabbt klipp på oss speedare, här kan ni se hur förhållanden var etc i alla fall http://www.surfzone.se/forum/vbtube_show.php?do=tube&tubeid=58&t=66757#watch

• badjanne

Medlem
    28 juni, 2009 vid 19:45
    Klang;555693 wrote:
    Resultatet från 4:e deltävlingen kommer först sammanställas på måndag då Janne och Lasse har fått möjlighet att posta…

Vi är klara. Läs och begrunda.

• lbj

Medlem
    28 juni, 2009 vid 21:07
    tobhed;555969 wrote:
    Nästa gång så får ni från Gbg-området skicka någon som snackar mindre och kör lite fortare 😉

Skall du bo i min Buss på Hönö så blir du nästan Göteborgare och då skickar vi dig

• swe117

Medlem
    28 juni, 2009 vid 21:16
    Klang;555838 wrote:

Tjena!
    500 meters omkrts kring dynan är “restricted area” by Länstyrelsen. Viktigt att vi respekterar detta.

/ SWE117

• klang

Medlem
    28 juni, 2009 vid 21:33
    SWE117;555999 wrote:
    Tjena!
    500 meters omkrts kring dynan är “restricted area” by Länstyrelsen. Viktigt att vi respekterar detta.

/ SWE117

Visst tusan, du har rätt Uffe… sorry

• klang

Medlem
    28 juni, 2009 vid 21:34
  • klang

Medlem
    29 juni, 2009 vid 20:30

Blev ett sista tillägg, Thomas B hade inte möjliget att posta förrens idag…

Visst blev TeamSweSpeed loggan snyggare… 😉

http://www.kinnas.com/speedcup/south

• lbj

Medlem
    29 juni, 2009 vid 21:28
    Klang;556149 wrote:
    Blev ett sista tillägg, Thomas B hade inte möjliget att posta förrens idag…

Nu är min rätta fil äntligen postad och här är lite foto att trösta er med
    http://www.kinnas.com/SweSpeed/Foto/2009%2006%2026%20Klagshamn/album/index.html

• klang

Medlem
    30 juni, 2009 vid 21:56
    lbj;556164 wrote:
    Nu är min rätta fil äntligen postad

Det bär emot, men resultat listan är uppdaterad 😉

• klang

Medlem
    22 juli, 2009 vid 11:37
    Klang;556149 wrote:
    Visst blev TeamSweSpeed loggan snyggare… 😉

http://www.kinnas.com/speedcup/south

Alltså… jag fick ju inga kommentarer på loggan, och först nu förstår jag varför… Länken till skåne-swe-speed var ju satt till min lokala dator, så det var bara jag som kunde se den…

Nu då… kolla länken ovan och njut av de sydliga färgerna… tills Jeppe stänger servern… 😉 och glider iväg till Karpathos…

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing SWE SPEED SYD – 4:e deltävlingen, Fredag 26 Juni – Klagshamn

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.