Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › SWE SPEED SYD – 4:e deltävlingen, Fredag 26 Juni – Klagshamn
-
SWE SPEED SYD – 4:e deltävlingen, Fredag 26 Juni – Klagshamn
jester svarade 15 år, 4 månader sedan 10 Medlemmar · 31 Svar
-
Resultatet från 4:e deltävlingen kommer först sammanställas på måndag då Janne och Lasse har fått möjlighet att posta…
-
Knatte
Gäst27 juni, 2009 vid 07:00Grymma speeder av er ju:wink:
-
tobhed;555683 wrote:Nej, det var ju ostligt så vi körde som vi gjorde på Wallén sport speed cup, dvs rakt in och rakt ut ifrån klubbhuset
De var det jag menade , öster om de stora stenbumlingarna.
-
Kapten K;555792 wrote:De var det jag menade , öster om de stora stenbumlingarna.
Jepp, precis den bana som du har rekat ut till oss tidigare Glenn, när ingen annan vågade surfa där… 😉
Tobbe var nog först ut med att åka på det grunda öster om klubben, men jag är rätt säker på att du var först med att köra längst med stenarna… så stort tack Glenn… Klagshamn har verkligen blivit ett speed-spot på många riktningar nu… jäkligt gött!!!
När vi får tid över så skulle jag vilja reka av dynan, med lite markeringar där ute så så tror jag att fredagen skulle ge 40 knops tider för Tobbe…
-
Klang;555838 wrote:Jepp, precis den bana som du har rekat ut till oss tidigare Glenn, när ingen annan vågade surfa där… 😉
Tobbe var nog först ut med att åka på det grunda öster om klubben, men jag är rätt säker på att du var först med att köra längst med stenarna… så stort tack Glenn… Klagshamn har verkligen blivit ett speed-spot på många riktningar nu… jäkligt gött!!!
När vi får tid över så skulle jag vilja reka av dynan, med lite markeringar där ute så så tror jag att fredagen skulle ge 40 knops tider för Tobbe…
Ja, jag tror att det går att köra ännu längre in vid stenarna vid högvatten, det kanske tom går att köra innanför dynan. Det är nog bara en fråga om att markera stenar, alternativt går det ju att gräva… 🙂
-
Nästa gång så får ni från Gbg-området skicka någon som snackar mindre och kör lite fortare 😉
http://www.gps-speedsurfing.com/?mnu=forum&forum=2&val=1412637 sekunder in i denna film så finns det ett snabbt klipp på oss speedare, här kan ni se hur förhållanden var etc i alla fall http://www.surfzone.se/forum/vbtube_show.php?do=tube&tubeid=58&t=66757#watch
-
Klang;555693 wrote:Resultatet från 4:e deltävlingen kommer först sammanställas på måndag då Janne och Lasse har fått möjlighet att posta…
Vi är klara. Läs och begrunda.
-
tobhed;555969 wrote:Nästa gång så får ni från Gbg-området skicka någon som snackar mindre och kör lite fortare 😉
Skall du bo i min Buss på Hönö så blir du nästan Göteborgare och då skickar vi dig
-
Klang;555838 wrote:Jepp, precis den bana som du har rekat ut till oss tidigare Glenn, när ingen annan vågade surfa där… 😉
Tjena!
500 meters omkrts kring dynan är “restricted area” by Länstyrelsen. Viktigt att vi respekterar detta./ SWE117
-
SWE117;555999 wrote:Tjena!
500 meters omkrts kring dynan är “restricted area” by Länstyrelsen. Viktigt att vi respekterar detta./ SWE117
Visst tusan, du har rätt Uffe… sorry
-
Blev ett sista tillägg, Thomas B hade inte möjliget att posta förrens idag…
Visst blev TeamSweSpeed loggan snyggare… 😉
-
Klang;556149 wrote:Blev ett sista tillägg, Thomas B hade inte möjliget att posta förrens idag…
Nu är min rätta fil äntligen postad och här är lite foto att trösta er med
http://www.kinnas.com/SweSpeed/Foto/2009%2006%2026%20Klagshamn/album/index.html -
lbj;556164 wrote:Nu är min rätta fil äntligen postad
Det bär emot, men resultat listan är uppdaterad 😉
-
Klang;556149 wrote:Visst blev TeamSweSpeed loggan snyggare… 😉
Alltså… jag fick ju inga kommentarer på loggan, och först nu förstår jag varför… Länken till skåne-swe-speed var ju satt till min lokala dator, så det var bara jag som kunde se den…
Nu då… kolla länken ovan och njut av de sydliga färgerna… tills Jeppe stänger servern… 😉 och glider iväg till Karpathos…
Logga in för att svara.