Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing SWE SPEED SYD – 5:e deltävlingen, Fredag 10 Juli – Klagshamn

• kapten-k

Medlem
    11 juli, 2009 vid 12:47

Grymt jobbat klang!

• klang

Medlem
    11 juli, 2009 vid 13:12
    Kapten K;558627 wrote:
    Grymt jobbat klang!

Tack Glenn, synd att du inte kan vara med… måste vara jobbigt att beskåda säsongen från sjuksäng…

uppdaterad resultatlista: http://www.kinnas.com/speedcup/south

• tobhed

Medlem
    11 juli, 2009 vid 15:45

Du är grym Klang, tack för go film!

• swe117

Medlem
    11 juli, 2009 vid 15:57

Instämmer, riktigt stiligt, du är en klippa Klang:wink:

/S117

• klang

Medlem
    11 juli, 2009 vid 20:37

Nja… jag bara filmade… det råkade vara skånes elit på lins, då är iallafall råmatrerialet inget att klaga på… annars måste man klippa och sånt trams… this is the shit…

• klang

Medlem
    11 juli, 2009 vid 21:10

Vi har vår första kvinnliga deltagare, Brigitte Vitt, så jäkla kul. Det var det som krävdes att tagga Tina, nästa gång hoppas jag att vi har två…. någon annan som är på G, kanske JOnna?

• badjanne

Medlem
    12 juli, 2009 vid 08:08
    Klang;558697 wrote:
    Vi har vår första kvinnliga deltagare, Brigitte Vitt, så jäkla kul. Det var det som krävdes att tagga Tina, nästa gång hoppas jag att vi har två…. någon annan som är på G, kanske JOnna?

Här kommer hon

• teamrider

Medlem
    13 juli, 2009 vid 21:32

Attans! Satt på playan i kroatien och missade även denna deltävling…

Har för övrigt inte hittat min GPS än

• teamrider

Medlem
    21 juli, 2009 vid 22:14
    Teamrider;559111 wrote:
    Attans! Satt på playan i kroatien och missade även denna deltävling…

Har för övrigt inte hittat min GPS än

Nu har jag!!!! Den låg i bilen. F-n, jag missade en av årets “bästa ” dagar i Klagshamn. Dagen då Tobias Hedenhös Kling åkte så fort att han nästan blev självlysande! Du rockar mannen!

Ses efter GC

• klang

Medlem
    22 juli, 2009 vid 11:06
    Teamrider;560653 wrote:
    Nu har jag!!!! Den låg i bilen. F-n, jag missade en av årets “bästa ” dagar i Klagshamn. Dagen då Tobias Hedenhös Kling åkte så fort att han nästan blev självlysande! Du rockar mannen!

Ses efter GC

Super, illa att du inte fick reggat lite tider den dagen!!! Ha nu riktigt kul på GC och kom hem i ett stycke så den skånska dominansen kan bestå 😉

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing SWE SPEED SYD – 5:e deltävlingen, Fredag 10 Juli – Klagshamn

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.