Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Swedish Legends – Sveriges vassaste surf hösten 2009!
-
Swedish Legends – Sveriges vassaste surf hösten 2009!
dr-masse svarade 14 år, 7 månader sedan 41 Medlemmar · 81 Svar
-
Det var det bästa jag läst, skit bra koncept detta kommer boosta vågsegling och freestyle.
Var för inte ha olika kategorier och klasser. -
Joachim_Larsson;574660 wrote:Det var det bästa jag läst, skit bra koncept detta kommer boosta vågsegling och freestyle.
Var för inte ha olika kategorier och klasser.Tack! Vi har tänkt på det, men bestämde oss för att köra med våg såhär första gången för att se om och hur bra det här funkar.
-
Bra fråga. Vill ju ogärna ha en “kite vs. vindsurfing” omröstning där vissa snarare röstar på en sport än prestation eller sköna förhållanden… samtidigt så är det ju enbart kul ju fler sevärda och feta klipp som kan visas.
Ber att få återkomma på den, OK?
-
Bättre med en separat kite-klass i så fall eftersom det annars KOMMER bli en fråga om sport vs sport.
-
Ola H.;574712 wrote:Bättre med en separat kite-klass i så fall eftersom det annars KOMMER bli en fråga om sport vs sport.
Ja, jag tror nog också det, vilket är lite synd. Men vi återkommer om det, vill kolla med några fler.
-
Man kan ha separata kite- och vindsurfklasser plus overall, så får man både och.
-
Ja, vi har tänkt på det med. Men – vi kör en klass denna första gång för att liksom få det på rull å se hur (vilket vi verkligen hoppas att det gör!) det funkar.
-
GRYMMT! hoppas bara foten hinner läka så man ev hinner göra ett “heat”
-
dr Masse;574748 wrote:Ja, vi har tänkt på det med. Men – vi kör en klass denna första gång för att liksom få det på rull å se hur (vilket vi verkligen hoppas att det gör!) det funkar.
Det låter roligt. Kul att du är inblandat Masse…
-
sådärja, nu kör vi vindsurf, kite och vågsurfing! Allt i vågor, surf är den gemensamma nämnaren.
-
Cool. Surfarna får paddla på rejält för att inte slösa bort för mycket av de sex minutrarna på utpaddling.
-
nice dax att ladda kameran…
bra grej för hösten….
rocken roll
johnne
Logga in för att svara.