Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Swedish Windsurfing babes…:-)
-
Swedish Windsurfing babes…:-)
anonym-anvandare svarade 19 år, 2 månader sedan 18 Medlemmar · 31 Svar
-
Svar till:
MatsB
Det var ju du som sålde en vattenskadat bräda här på köp och sälj tidigare i höstas. Dålig stil![/ QUOTE ]
Håller med föregående talare om att det är lite fegt å skriva detta anonymt.
Men jag håller ändå med – vore kul att veta hur ni två löste det hela, Mats?! -
Svar till:
Såvida man inte är militant feminist var där väl inte så mkt att hänga upp sig på? Trevlig tjej och vindsurfare!
[/ QUOTE ]
Jo, jag tycker det. Det kan väl vara kul med småsexistiska reportage i surftidningar, men risken är att det håller tjejer borta från sporten.
Men hur som haver, Emma gjorde ändå bra ifrån sig och hittills har största delen av publiciteten kring Anna och Emma varit sån som får dem att framstå som förebilder för andra presumptiva vindsurfare.
-
Hej alla pojkar hemma i kylan!!! hehehe, vilken grej det blev av detta da, redan forsta dagen var bara tvungen att svara nu nar det blev sadan diskussion. Trisst att det ska bli sant liv over dessa bilder, tycker de ar fina (mina alltsa, de andra brudarnas val av bilder kan ju diskuteras…), bade seglingsbilderna och lifestyle. bikinibilden togs under girlscampet pa fuerte i somras, likadana som pa alla de andra 30 tjejerna som var dar finns pa morenotwins.com under deras gemensamma bilder fran fuerte girlscamp. dessa bilder har cirkulerat i diverse surf och vanliga tidningar, vilket var Daidas, Iballas o Karins syfte nar de bestãmde att dessa bilder skulle tas. det ar ju arbetsuniform, seglar inte ni grabbar i bar overkropp nar det ar 30 i luften o 30 i vattnet???
fragorna, ja, de ar ju inte de jag hade valt direkt, utan samma fragor som alla de andra hade fatt.
Forhoppningsvis kommer detta leda till nagot battre, en bra sponsdeal eller liknande som kan hjalpa mig att fa fortsatta leva sahar (det har blast varje dag har i Brazil i 1man nu…). Syns man inte sa finns man inte, det tror jag alla pro-seglare ar overens om, vare sig de gillar det eller inte. Jag ar nojd med mina bilder o mina svar pa de ganska knappa fragorna. ha det gott!!! fran emma -
Det är inget fel alls på dina bilder och inte på dina svar.
Vi stör oss bara på att Boardseeker ställer så dumma frågor till dig och de andra tjejerna.
-
för en gångs skull: word rasmus.
vi stöttar dej till 100% emma. -
Svar till:
Vi stör oss bara på att Boardseeker ställer så dumma frågor till dig och de andra tjejerna.
[/ QUOTE ]
Exakt så.
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
Vi?
Jag stör mig inte alls på frågorna. Har man lite humur inser man ju att dom är framtagna med glimten i ögat. Glöm inte att redaktören för det hela är en tjej. Ta inte allt så allvarligt pojkar!
(och visst saknar man swimsuit corner i Windsurf! )
-
Vissa av frågorna var ju otroligt töntiga, men man blir ju inte förvånad. Sån skit läser man ju överallt nuförtiden när det handlar om tjejer… Bra svar från Emma dock.
-
Absolut Emma, bilderna och svaren är väldigt bra. Ditt jobb skötte du med bravur.
Däremot var ju frågorna väldigt dåliga och hör ju egentligen inte hemma i en surfintervju tycker jag. Vore ju skoj om de inte objektifierade alla surftjejer utan ägnade sig åt surfet och vilka de egentligen är istället. -
hehe. jättebra emma. dagens eko på denhär tråden nu eller
-
Syns man inte så finns man inte…så sant som de e sagt!!…men du Emma…vi fick ju aldrig se ngt…av me bikinin..haha!!
Nä, skämt å sido…jag tycker de kul o se att du verkligen satsar o syns lite här och var i media, man måste sticka ut näsan o våga för o vinna.
Många på den här konfen sitter o häckar framför sin dator och svarar på vart enda j…vla inlägg och är mest avundsjuka för dom sitter hemma i 5 minus i Sverige (som jag=)).
Skulle gärna själv varit i Brasilien framför en kamera i mina leopardstring.
Håll huet kallt…fokusera….kör järn! Mvh Andy -
God damn! Det är ju så man ska göra! Nu ska jag hem och plåta mig själv och bli “boardseeker dude”!! Förresten var jag med en tiondels sekund i packat och klart igår =)
-
Svar till:
man behöver la inte ha pluggat foto för att gilla brudbilder
[/ QUOTE ]
Haha, klockrent!
Logga in för att svara.