Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Sweet Westcoast Sessions
-
Sweet Westcoast Sessions
Publicerad av gonadman på 1 juni, 2007 vid 14:56Jag har lagt upp ett bildspel med bilder från några ”sweet sessions” på västkusten. Ta en titt och kolla vad ni gillar det!
Finns på:
http://www.endless-adventures.comgonadman svarade 17 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Grymt! Snygga bilder och schysst med kommentar till varje bild, det gör liksom att det blir lite extra bra.
-
Knatte
Gäst1 juni, 2007 vid 18:22Snygga bilder!:laugh:
-
Oregistrerad
Gäst4 juni, 2007 vid 06:35F-n, känner inte riktigt igen de här spotsen på bilderna. Det ser ju illa bra ut. Kan man få några leads… vart på kusten snackar vi?
-
@Oregistrerad 388182 wrote:
F-n, känner inte riktigt igen de här spotsen på bilderna. Det ser ju illa bra ut. Kan man få några leads… vart på kusten snackar vi?
Personligen har jag inte varit en stor anhängare till att hålla olika spots mer hemliga. Det finns så många ställen att det helt klart finns plats åt oss alla.
Men efter att ha sett antalet folk på vattnet vid Gislöv i lördags så kan jag inte låte bli att säga jag åtminstone förstår och respekterar dem som vill hålla lite lägre profil och inte skyltar hejvilt med sina ställen.
Jag väljer att skippa lägga ut namn eller vägbeskrivningar på forumet här. Men om det är någon särkild bild/våg du vill veta mer om kan du alltid dra ett mejl!
Logga in för att svara.