Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sweet Westcoast Sessions

• blandsvamp

Medlem
    1 juni, 2007 vid 16:55

Grymt! Snygga bilder och schysst med kommentar till varje bild, det gör liksom att det blir lite extra bra.

• chuckey

Medlem
    1 juni, 2007 vid 17:07

riktigt grymmt, fina breaks du fått kort på!

• Knatte

Gäst
    1 juni, 2007 vid 18:22

Snygga bilder!:laugh:

• gonadman

Medlem
    3 juni, 2007 vid 07:50

Gött att ni gillade det!

• Oregistrerad

Gäst
    4 juni, 2007 vid 06:35

F-n, känner inte riktigt igen de här spotsen på bilderna. Det ser ju illa bra ut. Kan man få några leads… vart på kusten snackar vi?

• gonadman

Medlem
    4 juni, 2007 vid 08:20

@Oregistrerad 388182 wrote:

F-n, känner inte riktigt igen de här spotsen på bilderna. Det ser ju illa bra ut. Kan man få några leads… vart på kusten snackar vi?

Personligen har jag inte varit en stor anhängare till att hålla olika spots mer hemliga. Det finns så många ställen att det helt klart finns plats åt oss alla.

Men efter att ha sett antalet folk på vattnet vid Gislöv i lördags så kan jag inte låte bli att säga jag åtminstone förstår och respekterar dem som vill hålla lite lägre profil och inte skyltar hejvilt med sina ställen.

Jag väljer att skippa lägga ut namn eller vägbeskrivningar på forumet här. Men om det är någon särkild bild/våg du vill veta mer om kan du alltid dra ett mejl!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sweet Westcoast Sessions

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.