Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Swellshärad
-
Swellshärad
Publicerad av fj69 på 5 oktober, 2008 vid 18:47Kulingvarning bevakade både Vilshärad och Åsa idag, och när gurra och jag summerar upp visar det sig att upplevelserna/ställande haft mycket gemensamt.
Det har blåst pung.
Vi har båda ont
Vi var båda överriggade
Båda ställena hade mot slutet nära nog monstervågor (bussplus)
Ändå gäller följande;
Vilshärad – Åsa 3-1
Halmstad is the shit
Bildutkast läggs på Kulingvarning.nu – galleriet kompletteras senare med fler sjyssta bilder.
Fredrik
mountainfarm svarade 16 år, 5 månader sedan 27 Medlemmar · 48 Svar -
48 Svar
-
Grymmebild! Idag var det verkligen outstanding i Swellshärad.
Det fåniga leendet i ansiktet sitter nog kvar i en vecka eller två!
/M -
Visst kommer man flina ett tag MC och vad beträffar bakåten satt den inte men han höll i den värdigt ända till slutet, stort.
F
-
Ser grymt ut Freddan! Skön höjd som sagt i den bilden…
Hoppas på näst helg nu. Hörs! -
OjOjOj!
Imponerande! Det är den värsta bakåt jag sett i Sverige och då har jag sett mycket sedan 1975!!! Vem är seglaren?
-
Finns väl bara en i sverige som drar av såna bakåtar – Living!
Sick! =) -
@”gammel” ippa 505587 wrote:
OjOjOj!
Imponerande! Det är den värsta bakåt jag sett i Sverige och då har jag sett mycket sedan 1975!!! Vem är seglaren?
Hej G.ippa!
Undrade just samma sak när jag stod å plåtade, men det gav sig av sig självt, ingen gör såna bakåtar som Living och detta verkar vara hans trademark. Så med en hög grad av säkerhet – Living
-
Japp. Man fick en halvtimme av det bästa snasket Åsa kan erbjuda. Synd det blev mörkt så tidigt bara… 🙁
-
Jag vill bara instämma i tidigare kommentarer.
Sjuk höjd i den Bakåtloopen!
Sällan eller aldrig sett något liknande på svenska farvatten!
-
Hmm… Er i sikre på at det er Living. Var han der overhovedet? Jeg tror altså det er Mads Lunøe fra DK.
-
Jens Kirk;505693 wrote:Hmm… Er i sikre på at det er Living. Var han der overhovedet? Jeg tror altså det er Mads Lunøe fra DK.
Nu får ni reda ut detta? Vem är snubben som ställer den feta bakåtloopen egentligen. Inte fan är det jag iallafall (synd :smirk: ). Fredrik, jag trodde du hade koll 😀
Logga in för att svara.