Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Swellshärad
-
Denna bild får också tillskrivas Mads som var riktigt ”on fire” i VH, kul att se sån bra segling drog av aerials på allt, och laddade fett.
Som sagt äras bör den som äras skall……
F
-
Fina bilder i regnet!
Såg flera Guscrews och upp mot 7-8m höga 100% bakåtloopar av våra danska vänner, rena Pozoklassen.
Och så klart skönt att få bildbevis att inte heller jag ljög om masthöjden på vågorna. Och ni skulle sett mitt i viken!!! 😉
/Magnus -
Ser ju fint ut grabbar men… det var sol i klittmöller! 🙂
Vad gjorde Danskarna i VH? det var ju riktigt bra i på deras hemmaarena och dessutom sol!
-
Är nog mest danskar från runt köpenhamn. De åker ofta till Halland eller Skåne och surfar. Helt enkelt mkt närmre att köra än till Klitten.
-
Netop! Når man bor i Nordsjælland/Köbenhavn ligger de fleste sydsvenske spots bare inden for 1,5-2,5 timers kørsel fra hjemmet incl færge/bro. Turen til Klitmöller tager 5-6 timer og koster det 3-dobbelte.
-Og hvem har brug for klitmöller når V-härad leverede som i søndags? 😀
-
@FJ69 505449 wrote:
Kulingvarning bevakade både Vilshärad och Åsa idag, och när gurra och jag summerar upp visar det sig att upplevelserna/ställande haft mycket gemensamt.
Det har blåst pung.
Vi har båda ont
Vi var båda överriggade
Båda ställena hade mot slutet nära nog monstervågor (bussplus)
Ändå gäller följande;
Vilshärad – Åsa 3-1
Halmstad is the shit
Bildutkast läggs på Kulingvarning.nu – galleriet kompletteras senare med fler sjyssta bilder.
Fredrik
Helt sjukt bild!
Jag håller med Swellhärad är bäst så åk dit 😉
Peter
-
-
andreas h;506209 wrote:Netop! Når man bor i Nordsjælland/Köbenhavn ligger de fleste sydsvenske spots bare inden for 1,5-2,5 timers kørsel fra hjemmet incl færge/bro. Turen til Klitmöller tager 5-6 timer og koster det 3-dobbelte.
-Og hvem har brug for klitmöller når V-härad leverede som i søndags? 😀
Är det de danska vägarna, eller är det verkligen så långt över hela Danmark??? Jag kommer ihåg att det tog låååång tid att köra genom landet förra gången jag var över! …
-
Gurra, du äger. Goa bilder! Hade velat ha dig som wingman på Maui. Får se om min resa blir av i december. Ekonomin går ju åt helvete och United kanske konkar.
Ses i Varberg vid nästa blåsväder! -
Åh, vilka bilder! Några verkliga godingar där, äkta höstsurf när det är som bäst!
Logga in för att svara.