Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Swespeed cup syd…

• Swespeed cup syd…

Publicerad av joth på 31 juli, 2008 vid 19:38

…kanske skulle köra på söndag i Habo med… nu när Klangen och Heden drar till Karpatos har vi andra poängchans… :laugh:

joth svarade 16 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • klang

Medlem
    31 juli, 2008 vid 22:20

Jonas, kan du hålla i syd cuppen medans vi är borta? Egentligen handlar det bara om att ta beslut om det skall köras, lägga upp info här, och skicka ut på vår e-mail lista.

Om det körs ett heat nu i helgen, och kanske något i veckan så lär det hända saker i listan, spännande.. brrr.. Just nu är det en kamp om 1:a platsen och om 3:e platsen. Men om några heat till så vet i tusan om det inte kan se annorlunda ut, där är många som är på gång nu… och eftersom man får lov och räkna bort många heat så blir det spännande till hösten…

• joth

Medlem
    1 augusti, 2008 vid 06:50

Jodå, jag skulle väl kunna hålla i det. Vi får se hur det blir med vinden på söndag men det kan kanske bli något i Habo om vi blir tillräckligt med folk som kör. Blir det bara jag, Thomas och Alex så lär jag inte räkna det.

Vilken var maillistan nu igen?

Fixar du ihop resultatet senare i så fall eller hur fungerade det?

• klang

Medlem
    1 augusti, 2008 vid 15:40

Använd: speedsyd08@lbws.com

Jag kan samla ihop resultaten när jag kommer hem…

• kapten-k

Medlem
    1 augusti, 2008 vid 21:36

Jag e på Jonas! Kör vi i morgon förmiddag eller på söndag?

• joth

Medlem
    2 augusti, 2008 vid 14:28

Tanken var söndagen men proggen ser rätt kass ut. Så jag tror vi får ta det vid annat tillfälle. Jag har inte skickat ut något mail om det. Kollar senare ikväll igen om det har ändrat sig.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Swespeed cup syd…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.