Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing SweSpeed East Cup ?

• SweSpeed East Cup ?

Publicerad av bjornen på 17 juli, 2007 vid 13:27

Är det inte läge att ni som sammankallar till dessa tävlingar funderar på morgondagen. Jag skulle tycka att det var skitkul och ingen av er behöver komma sist :tongue: Såg att någa av er speedare skulle till Fituna så det kanske vore en bra plats.

//Björn

bjornen svarade 17 år, 4 månader sedan 8 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • imported_mickeo

Medlem
    17 juli, 2007 vid 13:35

@Bjornen 397913 wrote:

Är det inte läge att ni som sammankallar till dessa tävlingar funderar på morgondagen. Jag skulle tycka att det var skitkul och ingen av er behöver komma sist :tongue: Såg att någa av er speedare skulle till Fituna så det kanske vore en bra plats.

//Björn

Jag föreslår att vi kör på Haga imorgon vad säger ni om det:smile:
    Mvh
    MIckeÖ

• mackee

Medlem
    17 juli, 2007 vid 17:00

Klart ni skall köra på Haga. Richardsson och jag är där imorgon.

S55 macke
    F2 North såklart

• getwet

Medlem
    17 juli, 2007 vid 17:06

Vi har sagt att juli inte ska inkluderas eftersom det är semestertider och många är bortresta från 08 land. Känns inte helt OK att köra tävlingar med halva styrkan borta som då också får DNS i resultatlistan. Det kommer nog gott om tillfällen i augusti sept oktober då vi kan genomföra många race.
    Men vi syns där i morgon Björnen, på Fituna.

• surfan

Medlem
    17 juli, 2007 vid 18:47

Ni kan ju köra en Haga cup i stället!!!

• bjornen

Medlem
    17 juli, 2007 vid 19:38

@getwet 397944 wrote:

Vi har sagt att juli inte ska inkluderas eftersom det är semestertider och många är bortresta från 08 land. Känns inte helt OK att köra tävlingar med halva styrkan borta som då också får DNS i resultatlistan. Det kommer nog gott om tillfällen i augusti sept oktober då vi kan genomföra många race.

Jag ska försöka att vara där senast 14:00 och då vill jag ha lite heta tips hur jag får en average över 25. Ni får inte skratta åt mina prylar/mig (för lång mast till seglet, freestyle fena, fel teknik mm) men jag ska göra mitt allra bästa 😀

//Björn

• faster

Medlem
    17 juli, 2007 vid 20:05

@surfan 397969 wrote:

Ni kan ju köra en Haga cup i stället!!!

Haga tillhör väl east, jag kommer. Det är ju som i NHL east, west m.m

• tbsurf

Medlem
    17 juli, 2007 vid 20:10

@getwet 397944 wrote:

Vi

Skjuter ni fortfarande kork vid pb?

• getwet

Medlem
    17 juli, 2007 vid 21:22

Självklart, jag har lagrat upp ordentligt inför hösten med “kork” så att det räcker till våra PB!:wink:

• bjornen

Medlem
    18 juli, 2007 vid 07:44

@tbsurf 397989 wrote:

Skjuter ni fortfarande kork vid pb?

Fördelen med att vara nybörjare är just att man får korka så mycket. Det blir PB i princip på varje session. :santa:

• marden

Medlem
    19 juli, 2007 vid 12:21

hur gick på fituna igår sköt i nån kork?
    själv fick ja ta en liten efter en liten men än dock putsning av 500m
    tyvärr tvärdog vinden efter lunch när jag hade tänkt att det skulle bli tvärtom o det borde den väl gjort på fituna också.
    synd man inte drog en timme norrut istället uppsala verkar gått av.

• bjornen

Medlem
    19 juli, 2007 vid 14:02

@Mården 398489 wrote:

hur gick på fituna igår sköt i nån kork?
    själv fick ja ta en liten efter en liten men än dock putsning av 500m
    tyvärr tvärdog vinden efter lunch när jag hade tänkt att det skulle bli tvärtom o det borde den väl gjort på fituna också.
    synd man inte drog en timme norrut istället uppsala verkar gått av.

Jag sköt i alla fall ingen kork men det gick så fort för vissa att polisen kom !
    Jag tyckte det var riktigt dåligt, fick simma ut för att komma åt vinden som låg på från V och sedan var det 0-15+ m/s där ute. Ingen höjdare.

//Björn

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing SweSpeed East Cup ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.