Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Swespeed på G
-
Jester;412736 wrote:Alltså så slutade Daniel 22:a i denna extremt tuffa tävling. Bara att gratulera Team SweSpeed för ett otroligt gott arbete!! *applåder
Ett stort tack för erat stöd, kan tilläga att ja kom 14 i standardklassen!! 😉
Ser fram emot 1852 meters tävlingen i morgon då får vi se om man orkar hela vägen!!
-
Här finns ett “litet” dokument med alla repor per åkare och per heat:
-
That’s it guys, its all over for this year. Unfortunately the wind did not play with us in the last 3 days, so all we did was wait and sit around. The timing team was always on standby waiting for any breeze that would make it worth wile, but that did not materialize.
Thanx for following all the action with us. In a couple of days we will be posting some alternative pics of the event so don’t forget is that quick, brows through, and have fun.
Cheers, the speedweek team 2007
Yeye, dom hade tur med vinden under själva tävlingen oxå, men lite tråkigt att det inte blev ett sjömils-rejs..
-
-
Ja Ni Grabbar…
Jag har sett the King Surfan seglat analogt alla rekord. De va värt varenda krona de. En upplevelse jag aldrig kommer att glömma. Går inte att beskriva i ord. De e FLOW de….
LBj -
Hinner ni hem så ni kan bräcka oss på Klagshamn Speed Weekend?
-
Blev det några officiella tider/hastigheter på sjömilen?
Det borde i så fall vara nytt svenskt rekord, verkar inte finnas ngt officiellt svenskt rekord där? -
Nej, ingen vind dom dagar dom hade mätutrustning inställd för sjömil. Lite trist, men ändå vet vi ju nu att Amaryllon stämmer väl överens med videotimingen. Jag säger som lbj brukar säga… Om vi i communityn bestämmer oss för att GPS är en tillräckligt tillförlitlig källa (speciellt nu med dom nya enheterna) så är det inget som hindrar oss från att kalla det ett svenskt rekord..
-
Läs en liten gullig historia om hur det är att segla med dom stora grabbarna se under Aktuellt http://www.teamswespeed.se/
De e FLOW de -
Kul läsning! Tack för det!!! Nu väntar vi bara på bilder också.
Logga in för att svara.