Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › SweSpeed SYD Cup -08
-
SweSpeed SYD Cup -08
Publicerad av klang på 1 april, 2008 vid 07:58Skåningar och wanne-bees
Nu drar även vi igång SweSpeed SYD cup, se till att hålla er på hugget. Alla som tänkt vara med i Syd cuppen ska skickar ett e-mail till mig där ni anger namn och mobilnummer, robert.klang@lbws.com.
Vi kommer att lägga ut information om tävlingsdag och plats här på surfzone och via e-mail. Vi kommer även att använda SMS ifall vi behöver byta plats och datum nära inpå tävlingsdag.
//SPOT//
De preliminära tävlingsplatser som är godkända är Klagshamn och Habo Ljung. Notera att den tävlingsplats som blir utsatt är den enda som tävlingsresultat är giltiga ifrån. Ni som har andra speed-spots får gärna rekommendera dessa.glader svarade 16 år, 5 månader sedan 21 Medlemmar · 110 Svar -
110 Svar
-
@Klang 455467 wrote:
Skåningar och wanne-bees
Nu drar även vi igång SweSpeed SYD cup, se till att hålla er på hugget. Alla som tänkt vara med i Syd cuppen ska skickar ett e-mail till mig där ni anger namn och mobilnummer, robert.klang@lbws.com.
Vi kommer att lägga ut information om tävlingsdag och plats här på surfzone och via e-mail. Vi kommer även att använda SMS ifall vi behöver byta plats och datum nära inpå tävlingsdag.
//SPOT//
De preliminära tävlingsplatser som är godkända är Klagshamn och Habo Ljung. Notera att den tävlingsplats som blir utsatt är den enda som tävlingsresultat är giltiga ifrån. Ni som har andra speed-spots får gärna rekommendera dessa.You got mail…
-
@Klang 455467 wrote:
Skåningar och wanne-bees
//SPOT//
De preliminära tävlingsplatser som är godkända är Klagshamn och Habo Ljung. Notera att den tävlingsplats som blir utsatt är den enda som tävlingsresultat är giltiga ifrån. Ni som har andra speed-spots får gärna rekommendera dessa.Gött!:cool2:
-
Tjoho… registrerade skåne-speedsters hitills
1. Tobias Hed
2. Jonas Thell
3. Alexander Ekman
4. Marcus Richardson
5. Peter Eriksson
6. Glenn Alenäs
7. Robert Klang
8. Markus Emanuelsson
9. Daniel Nerhagen
10. Ulf Sjöstedt
11. Mats Hartwig
12. Sebastian Larsson
13. Jan Adolfsson -
Klang;456159 wrote:Tjoho… registrerade skåne-speedsters hitills
1. Tobias Hed
2. Jonas Thell
3. Alexander Ekman
4. Marcus Richardson
5. Peter Eriksson
6. Glenn Alenäs
7. Robert KlangFasen, listan ser precis ut som slutresultatet…
-
Klangs problem är att han kör sönder det mesta samt att han gillar att gippa (laydown så klart så att han kan imponera på folket på stranden), därför kommer han att komma lite längre ner i listan…
-
@Hänkö 456577 wrote:
Vi i öster undrar om det kommer att finnas några Wildcards under säsongen så vi komma ner o röra om i sjögräset !??!!
Westbay Speed Team
Självklart!
-
Jaha, idag blåste det och imorgon ska det blåsa och på onsdag också….
Ska vi göra ett försök att dra igång detta trevliga event nu på onsdag Klang? So stand-by for action så kollar vi in prognosen under morgondagen.
-
Japp, vi gör en stand-by för onsdag 🙂 30/4
Jag drar ut ett e-mail också…
-
5-10 kan det bli på onsdag enl DMI. Jag kommer packa bilen och dra från jobb vid 12tiden. Så jag är nog på plats oavsett. Lite surf med 7.5 kanske det kan bli i alla fall.
Kul om kuppen kan dra igång i morgon.
Ses i klagshamn…
Logga in för att svara.