Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › SweSpeed SYD Cup -08
-
Resultat efter två heat
-
Kan det bli nått på tisdag eller onsdag? Skall i alla fall blåsa bra. Skall försöka köra båda dagarna om jag kan och orkar.
-
Oki, var?
Alexander har berättat att Lilla Hammar även fungerar fin-fint på väst, skall vi köra där? Eller är det Habo Ljung som gäller?
Jag förslår tisdag, alltså redan imorgon. Enligt windguru är onsdag bäst på förmiddagen och då är det många som sitter fast på jobb.
-
Jag hade tänkt mig Habo i morgon framåt kvällen. Om det blir speeda eller inte får vi se. Det blir kanske vågis om det drar över mot nordväst.
-
Det ska blåsa väst och vara som bäst mellan 16-19 i Habo på tisdag. Dock håller de på att revidera prognosen nedåt hela tiden…
-
@SWE141 473475 wrote:
Lilla Hammar låter spännande, men var kör man där på Väst?
Vet inte exakt ännu, men det var där som Alexander tog sitt PB förra året. Där ju pålandsvind och det låter förvirrande, men enligt Alexander så blir där platt.
Tror det skall finnas en diskussion tidigare där Alexander ritade in var han körde…enligt rykte är det väldigt grunt i habo + tåååång, men tills vi vet exakt var man skall köra så är det väl Habo Ljung som är platsen för morgondagens cup.
-
Hmmm… enligt Alexander så fungerar det på NV… kanske inte så bra på NV alltså… förstår din poäng Uffe…
Alexander, kommentar bitte…
Logga in för att svara.