Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing SweSpeed SYD Cup -08

• kapten-k

Medlem
    30 maj, 2008 vid 14:34

Tack i alla fall!

• klang

Medlem
    2 juni, 2008 vid 14:59
  • joth

Medlem
    3 juni, 2008 vid 06:51

Inget idag? Blåser finfin ostan… Skall ner vid 16.

• klang

Medlem
    3 juni, 2008 vid 07:06

@joth 472086 wrote:

Inget idag? Blåser finfin ostan… Skall ner vid 16.

Borde egentligen, men alla hinner nog inte reagera om vi skulle be dem komma ikväll. Jag skall också försöka komma ner i eftermiddag, hoppas jag kan vara på plats till 17.

Rocka på Jonas

• kapten-k

Medlem
    3 juni, 2008 vid 09:15

Jag är på!

• swe141

Medlem
    3 juni, 2008 vid 09:31

Jag kommer också ner.

Uffe

• joth

Medlem
    9 juni, 2008 vid 07:16

Kan det bli nått på tisdag eller onsdag? Skall i alla fall blåsa bra. Skall försöka köra båda dagarna om jag kan och orkar.

• klang

Medlem
    9 juni, 2008 vid 11:11

Oki, var?

Alexander har berättat att Lilla Hammar även fungerar fin-fint på väst, skall vi köra där? Eller är det Habo Ljung som gäller?

Jag förslår tisdag, alltså redan imorgon. Enligt windguru är onsdag bäst på förmiddagen och då är det många som sitter fast på jobb.

• joth

Medlem
    9 juni, 2008 vid 11:32

Jag hade tänkt mig Habo i morgon framåt kvällen. Om det blir speeda eller inte får vi se. Det blir kanske vågis om det drar över mot nordväst.

• swe141

Medlem
    9 juni, 2008 vid 12:04

Lilla Hammar låter spännande, men var kör man där på Väst?

• tobhed

Medlem
    9 juni, 2008 vid 12:29

Det ska blåsa väst och vara som bäst mellan 16-19 i Habo på tisdag. Dock håller de på att revidera prognosen nedåt hela tiden…

• klang

Medlem
    9 juni, 2008 vid 15:04

@SWE141 473475 wrote:

Vet inte exakt ännu, men det var där som Alexander tog sitt PB förra året. Där ju pålandsvind och det låter förvirrande, men enligt Alexander så blir där platt.
    Tror det skall finnas en diskussion tidigare där Alexander ritade in var han körde…

enligt rykte är det väldigt grunt i habo + tåååång, men tills vi vet exakt var man skall köra så är det väl Habo Ljung som är platsen för morgondagens cup.

• klang

Medlem
    9 juni, 2008 vid 15:12

Hmmm… enligt Alexander så fungerar det på NV… kanske inte så bra på NV alltså… förstår din poäng Uffe…

Alexander, kommentar bitte…

• mackee

Medlem
    9 juni, 2008 vid 18:42

blir det nått eller???

• alexxx

Medlem
    9 juni, 2008 vid 18:46

@SWE141 473475 wrote:

Funkar bäst på NNV/ NV! Brukar köra utanför vikingabyn, längre norr ut e jag osäker på stenar å grund, behöver nog reka stället ordentligt innan vi börjar köra cup där!

Sida 6 av 8

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing SweSpeed SYD Cup -08

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.