Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Swespeed syd Klagshamn den 3/7?

• badjanne

Medlem
    8 juli, 2008 vid 08:57

Blev lite taggad när jag fick låna en GPS av Klang.
    Tack du är alltid lika positiv och hjälpsam.
    Finns det någon länk som förklarar hur ni räknar?
    Hade jag varit på 12:e plats om mitt resultat räknats????

• tobhed

Medlem
    8 juli, 2008 vid 09:46

Nja, du hade nog legat totalt runt plats 10 eller 11. De som ligger på 12:e plats i dagsläget har ännu inte ställt upp i något heat.
    Du kan läsa om poängberäkning mm. på denna länk http://www.kinnas.com/swespeed/speed_cup/text_inbjud_cup.htm

Jag har också en extra GPS med om någon vill låna

• badjanne

Medlem
    8 juli, 2008 vid 10:02

Gööt
    Är det försent att anmäla sig?
    Jag har i alla fall vikten inne.

• tobhed

Medlem
    8 juli, 2008 vid 10:08
    Badjanne;480985 wrote:
    Gööt
    Är det försent att anmäla sig?
    Jag har i alla fall vikten inne.

Aboslut inte försent, det är precis detta som är tanken med dessa tävlingar – alla kan vara med! 🙂 “Anmäl” dig till Klang så kommer du att få mail om tävlingarna framöver

• jester

Medlem
    8 juli, 2008 vid 12:06

Öh.. Anmäla sig? Det räcker att dyka upp angiven dag, och posta sin tid på GP3S… Så jag borde ju vara med på listan…

• tobhed

Medlem
    8 juli, 2008 vid 12:25
    Jester;481013 wrote:
    Öh.. Anmäla sig? Det räcker att dyka upp angiven dag, och posta sin tid på GP3S… Så jag borde ju vara med på listan…

klart du har rätt, men Klang har satt upp nån slags maillista där han drar iväg mail till alla när det börjar dra ihop sig för en syd-cup-dag. Skulle kanske ha varit tydligare på den punkten…..

• jester

Medlem
    8 juli, 2008 vid 12:49

Det handlar alltså enbart om mobbning från Klangens sida… Jag förstår…

• badjanne

Medlem
    8 juli, 2008 vid 14:45

Har nu reggat mig på GPS Speed…..sajten
    Nästa steg blir att skaffa en GPS.
    Hur ser begagnade marknaden ut?

Efter att ha läst 283 inlägg om fenor har jag insett att min gamla sjögräsfena från 90 talet inte är optimal, men annars har jag nog prylar så det räcker.
    Hur många pensionerer seglar speed?
    Mitt mål för i år är blygsamma 30 knop.

• klang

Medlem
    9 juli, 2008 vid 11:07

@Jester 481027 wrote:

Det handlar alltså enbart om mobbning från Klangens sida… Jag förstår…

Mohahahaa…. makt Makt MAKT…. 😛

Jag har bara lagt till de som anmält sig till vår Syd cup, lite avancerat måste det allt vara, men det är nog lite korkat… jag uppdaterar

• jester

Medlem
    9 juli, 2008 vid 11:42
    Klang;481316 wrote:
    Mohahahaa…. makt Makt MAKT…. 😛

Jag har bara lagt till de som anmält sig till vår Syd cup, lite avancerat måste det allt vara, men det är nog lite korkat… jag uppdaterar

Du vet att prylarna ligger på min server, va? Det är jag som har den riktiga makten… :D:D:D

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Swespeed syd Klagshamn den 3/7?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.