Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing SweSpeed West Cup 3/9

• surferboy

Medlem
    2 september, 2008 vid 19:14

sorry kan inte komma!

• andersbq

Medlem
    2 september, 2008 vid 20:01

Tyvärr inte jag heller, dottern fyller år.

• andersbq

Medlem
    3 september, 2008 vid 19:50

Ha ha, kul att både jag Gustav och jag mörkade, men dök upp ändå!
    Vad gör man inte för sporten?

• glader

Medlem
    3 september, 2008 vid 19:54

Vad sa din dotter Anders? 😉

• andersbq

Medlem
    3 september, 2008 vid 20:37

Hon tyckte det var fuskigt att hon inte själv fick vara med…
    Men vi festade sedan med pizza och slickepinne.

• jester

Medlem
    3 september, 2008 vid 20:43

Tajt som f-n blev det iaf.. Blev inte alls förvånad att både anders o Gustav dök upp.. 😀

• svanvik

Medlem
    4 september, 2008 vid 06:29

Vad blev det för hastigheter då? Var det små slalom eller riktiga speedbrädor som gällde och vilka segelstorlekar va bäst?
    Själv körde jag toköverriggat med 11,0 och formula uppe i Getskär. I en del vindbyar gick det inte ens att hålla seglet i upphalslinan. Men 2 genomförda race blev det!

• jester

Medlem
    4 september, 2008 vid 08:04

Kolla här: http://www.gps-speedsurfing.com/default.aspx?mnu=forum&forum=2&val=8966

Det var små slalombrädor, och mickes halvspeed som gällde. I början var det rejält med tryck i 6.6:an, men vinden avtog lite. Dock blir det grymt choppigt på SSV, så jag måste säga att hastigheterna är riktigt respektabla…

• surferboy

Medlem
    4 september, 2008 vid 18:34

Haha ja man är ju en trimmad småbarnsförälder. Inget är omöjligt med lite planering. Typiskt bara att det blev så kort. Ovädret kom precis när jag gick ut.

• jester

Medlem
    4 september, 2008 vid 19:57

Resultatlistan är uppdaterad för SweSpeed West. Klicka på fina bilden nedan…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing SweSpeed West Cup 3/9

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.