Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Swespeed west-cup, måndag?

• tobhed

Medlem
    24 juni, 2008 vid 09:10
  • Knatte

Gäst
    24 juni, 2008 vid 13:57

@tobhed 477293 wrote:

Skåne äger…. 🙂

http://www.gps-speedsurfing.com/gps.asp?mnu=forum&smnu=2&val=7114

Du måste väl mena att TT äger väl ?? För du surfade väl där a040.gif Men bra surfat i alla fall! Prydliga PB blev det ju!

• imported_macts

Medlem
    24 juni, 2008 vid 16:58

Stor respekt till TobHed och SpeedJanne som satt såna bra tider i dom förhållandena. Jag var själv ute med 6,0 och vågade knappt skota in…det är inte varje dag man väntar på att vinden ska minska innan man startar en repa!

• tobhed

Medlem
    24 juni, 2008 vid 17:51
    MacTS;477397 wrote:
    Stor respekt till TobHed och SpeedJanne som satt såna bra tider i dom förhållandena. Jag var själv ute med 6,0 och vågade knappt skota in…det är inte varje dag man väntar på att vinden ska minska innan man startar en repa!

Tackar för den, kan bara instämma med att det inte är ofta man väntar på att vinden ska minska – djävulska förhållanden. Trodde inte det var möjligt, men jag var på slutet igår vrål överriggad med Tr4 5,1 🙂

• p-malmkvist

Medlem
    25 juni, 2008 vid 00:40

Grymt tobhed och speedjanne!!!

No guts no glory…:grin:

• markforce-f-d-markram

Medlem
    25 juni, 2008 vid 09:38

@Speedjanne 477249 wrote:

Urrk!

Någon mer än jag som känner sig som man blivit överkörd av ett tåg!
    Träningsvärkens Rolls Royce

Jodå det känns lite idag.
    Det var ju ”lite” stort med 5,8 i vindbyarna.

Vad som är värre är att jag förmodligen ödelagt mina första +30knops
    loggar genom att inte läsa manualen först.

Får gå en kurs då jag är lite data-fobiker..

Blåmärken fick jag med mig hem i alla fall.

• klang

Medlem
    25 juni, 2008 vid 14:02

@joth 477233 wrote:

Grattis till nya PB Klangen :cool2:

Tack Jonas,

Vi måste sticka upp hela gänget en annan gång då prognosen är lovande… t.ex. Väst 12-15 ms. Det är ju något helt otroligt vilka fina förhållanden som erbjuds i TT, och även om det var ett infernetto i vind så var det ändå plattare än i Habo/Klagshamn en normal speed dag…

• markforce-f-d-markram

Medlem
    25 juni, 2008 vid 16:31

Tog någon några bilder?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Swespeed west-cup, måndag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.