• blackadder

Medlem
    17 februari, 2008 vid 15:30

Håller med. Och du kan få fina exemplar för hyfsat lite deg.

• christian12345

Medlem
    17 februari, 2008 vid 21:18

Köp inte sb3 om du är ny. Visst, 3:an är bättre, men du kommer inte märka någon skillnad.

Så länge du inte över kiteloops och liknande grejer är sb2 mycket mer prisvärd.

• sunnebunne

Medlem
    17 februari, 2008 vid 22:04

Tack för alla svar! nu försvann SB2 som jag hade sett på köp&sälj så då kan man jag ju lika gärna fråga om de e några andra drakar man också ska hålla utkik efter? typ North rebel, instinct serien eller naish..?

• sourra

Medlem
    17 februari, 2008 vid 23:23

Hade det varit augusti hade du fått en bra deal på mina Naish =)

Just nu kan jag inte påstå att det kryllar av prisvärda kites på köp och sälj i en bra instegsstorlek men nåt borde du kunna hitta. Gå och pruta lite på Wacko-Nils’ Instinct-elva, den är välskött. Vad väger du och vad har du för bräda samt var bor du?

Medlem
    18 februari, 2008 vid 18:03

@Sunnebunne 445423 wrote:

Tack för alla svar! nu försvann SB2 som jag hade sett på köp&sälj så då kan man jag ju lika gärna fråga om de e några andra drakar man också ska hålla utkik efter? typ North rebel, instinct serien eller naish..?

Jag har en 8a ifall du är intresserad. Jävligt go kite, kommer igång rikitigt tidigt. Hur stor är du ungefär?
    Det vanligaste är att man börjar med en kite runt 12 men ifall du ändå är intresserad så är det en mycket prisvärd kite.

• sunnebunne

Medlem
    18 februari, 2008 vid 18:28

ja väger väl en 72 så ja hade nog en 11-13 stor kite i sikte :/ som jag förstått de så e 8 knaske lite litet om man bara ska ha en kite

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.