-
SWT Freestyle – Deltävling 3, 21-22 aug
Hejsan,
Då är det snart dags att kicka igång freestyle tävlingarna igen! Tanken är att köra på prognos nästa helg den 21-22 aug. Tid och plats bestämmer vi här i denna tråden så fprt vi har en pålitlig prognos att gå efter. Nu var det ju ganska längesen man såg en pålitlig prognos… men absolut senast fredag den 20 aug bestämmer vi tid och plats.
Först och främst är det vinden som avgör plats, är det prognos för flera ställen så ligger Skåne området på tur då första tävlingen var på ostkusten och andra tävlingen på västkusten. Men möjligheten att få så många deltagare som möjligt får också vägas in.
Som vanligt krävs medlemskap i SVF för att få delta i tävlingen. Det finns möjlighet att lösa ett tillfälligt medlemskap om man bara vill vara med på denna tävlingen.
Ingen anmälningsavgift till tävlingen eftersom den är mobil och ingen klubb står bakom som arrangör. En mindre avgift kan bli aktuellt som kompensation för utnyttjande av lokaler etc. om tävlingen avgörs i anslutning till surfklubb.
Vore tacksam om ni lägger ett mail till mig eller skriver i tråden om ni hade tänkt att delta så jag har koll på hur många vi kan bli.
Sponsorer mottages också tacksamt då vi i dagsläget saknar sponsor och prisbord till tävlingen.
Frågor eller funderingar så kontakta mig!
Mvh Henrik
0708-674670 eller henrikhagen(at)hotmail.com
Logga in för att svara.