Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SWT Freestyle – Deltävling 4

• lillhagen

Medlem
    23 september, 2010 vid 19:02

Prognosen för västkusten ser osäker ut så det lutar starkt åt att Öland. Ser ut att komma mycket vind från och med lördag eftermiddag och hela söndagen. Bestämmer definitivt imorgon innan 12.

//Henrik

• lindqvist

Medlem
    23 september, 2010 vid 19:31

Gött äre !! :d

• s-1441

Medlem
    23 september, 2010 vid 19:57

Gött ! :d

• donpedro

Medlem
    23 september, 2010 vid 20:27

Högby stället ser onekliken fett ut! MEN jag vill inte låta bitter eller så nu men om man kollar på andra ställen exempelvis som på bilden nedan ser det epic ut, men det är sjukt byigt och senigt. Bara en tanke som slog mig när jag började utforska andra ställen med flygfoto…

• hakman

Medlem
    24 september, 2010 vid 05:49

Vart det nu än blir så behöver jag någon att åka med. Annars kan det nog bli så att det inte blir alls, och det hade ju inte vart lika bra.

• hakman

Medlem
    24 september, 2010 vid 05:50

Hank har du nån plats?

• lillhagen

Medlem
    24 september, 2010 vid 05:59

Det ser nog tyvärr ut som att vi kommer behöva ställa in tävlingen pga få deltagare. Just nu är vi bara 5-6 st. Flertalet jag pratat med är sjuka och därför tveksamma på att vara med. Då känns det inte värt att dra ihop tävling på ett osäkert spot på östra Öland eller tveksam prognos på västkusten.

Jag föreslår att vi skjuter på tävlingen tills reservhelgen 9-10 oktober. Vad säger ni?

• lillhagen

Medlem
    24 september, 2010 vid 06:00

Håkman skaffa mobil så man kan ringa dig…….. 🙂

• lillhagen

Medlem
    24 september, 2010 vid 08:29

Har pratat med flera deltagare nu och vi skjuter på tävlingen till reservhelgen 9-10 oktober

//Henrik

• tim-eriksson

Medlem
    24 september, 2010 vid 09:27

Alm, Emmi och Nicklas mfl. Ta en bil och åk upp och segla ändå!

Som jag uppfattar det kommer ni få snittvindar över 15 ms runt måndag, kommer bli SJUKT bra där uppe.

• hakman

Medlem
    24 september, 2010 vid 11:50

Va i skolan juh, du hade inte fått tag på mig ändå. Såg mailet dock, synd att det inte blev nåt. Jag var laddad.

• hakman

Medlem
    24 september, 2010 vid 11:51

Der dock ut som om det kan bli rätt bra hemma ikväll, och resten av helgen för den delen.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing SWT Freestyle – Deltävling 4

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.