Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › SWT Freestyle – Deltävling 4
Taggad: freestyle, våg, våg freestyle
-
SWT Freestyle – Deltävling 4
hakman svarade 14 år, 2 månader sedan 9 Medlemmar · 27 Svar
-
Prognosen för västkusten ser osäker ut så det lutar starkt åt att Öland. Ser ut att komma mycket vind från och med lördag eftermiddag och hela söndagen. Bestämmer definitivt imorgon innan 12.
//Henrik
-
Högby stället ser onekliken fett ut! MEN jag vill inte låta bitter eller så nu men om man kollar på andra ställen exempelvis som på bilden nedan ser det epic ut, men det är sjukt byigt och senigt. Bara en tanke som slog mig när jag började utforska andra ställen med flygfoto…
-
Vart det nu än blir så behöver jag någon att åka med. Annars kan det nog bli så att det inte blir alls, och det hade ju inte vart lika bra.
-
Det ser nog tyvärr ut som att vi kommer behöva ställa in tävlingen pga få deltagare. Just nu är vi bara 5-6 st. Flertalet jag pratat med är sjuka och därför tveksamma på att vara med. Då känns det inte värt att dra ihop tävling på ett osäkert spot på östra Öland eller tveksam prognos på västkusten.
Jag föreslår att vi skjuter på tävlingen tills reservhelgen 9-10 oktober. Vad säger ni?
-
Har pratat med flera deltagare nu och vi skjuter på tävlingen till reservhelgen 9-10 oktober
//Henrik
-
Alm, Emmi och Nicklas mfl. Ta en bil och åk upp och segla ändå!
Som jag uppfattar det kommer ni få snittvindar över 15 ms runt måndag, kommer bli SJUKT bra där uppe.
-
Va i skolan juh, du hade inte fått tag på mig ändå. Såg mailet dock, synd att det inte blev nåt. Jag var laddad.
-
Der dock ut som om det kan bli rätt bra hemma ikväll, och resten av helgen för den delen.
Logga in för att svara.