• Sy i kiten!

Publicerad av andershult på 7 januari, 2003 vid 14:44

Draken har fått en reva på ca 1 m. Tänkte laga den med spinnackerväv och sy runt. Måste det vara en speciell tråd?
    Någon som syr i närheten av Uddevalla?
    Har en Naish ARX 19.5.

anonym-anvandare svarade 22 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    22 januari, 2003 vid 00:40

Snälla folk crazy.gif jag ska också behöva sy min kite. Är det någon som kan tipsa om någon makaren i Göteborg?
    Mvh Erik

• anonym-anvandare

Medlem
    22 januari, 2003 vid 07:29

Kolla med Äventyrscenter.

• sirgomez

Medlem
    27 januari, 2003 vid 13:00

ta självhäftande spinnakertajp och sy det fast.man måste ha specialdråt – UV tåligt – saltvattentåligt…

jag fixade mina hål själv – håller stenhård – även i starkvind och vågor.

• draksurfarn

Medlem
    27 januari, 2003 vid 14:23

Jag fick ochså en gättestor reva i min kite i sommras. Lämnade in den på NorthSails. Grymt bra lagat. Det kostade 300:- rekommenderas.

• anonym-anvandare

Medlem
    27 januari, 2003 vid 18:05

Tjena Anders! Andreas här, kolla den här länken med alla segelmakare, jag lagade min hos syversen Smögen, det kostade 50kr för en reva på en halv meter ink. material

http://batnet.se/tabell/segel.htm smile.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.