Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Syd i GBG…

• hellgren

Medlem
    4 september, 2008 vid 13:05

Hellgren… nära 😉

Yes box! Vi kör i kortegé (heter det så?)

6.0 va nog lite väl maffig i byarna igår va. Men det är som finnen säger ett bra bas segel. Jag har en 5.7 som jag nästan alltid kör.

Förresten, du e inte finsk…

• roding

Medlem
    4 september, 2008 vid 14:00

Jag har ännu inte tagit det slutgiltliga beslutet om morgonsurf i Askim imorrn men om det blir så och det är någon annan som är sugen så har jag ju en a-nyckel så då kör vi hela vägen ner. Lär ju hålla på till halv 8 ungefär i så fall!

• hellgren

Medlem
    4 september, 2008 vid 14:16

Jag har också funderat lite på det..

Vi kan se hur det känns framåt kvällen..

• soumipoika

Medlem
    4 september, 2008 vid 14:19
    hellgren;496787 wrote:
    Hellgren… nära 😉

Yes box! Vi kör i kortegé (heter det så?)

6.0 va nog lite väl maffig i byarna igår va. Men det är som finnen säger ett bra bas segel. Jag har en 5.7 som jag nästan alltid kör.

Förresten, du e inte finsk…

Vajert. Blir en mäktig syn för gudarna:grin:

Nära men ingen cigarr, som man säger.

Blek, fjunmusche, spelberoende och skicklig med (k)niven. Nog fan är jag finne alltid. 50 % åtminstone!

• roding

Medlem
    4 september, 2008 vid 14:25

Själv så är jag faktiskt 1/4 finne då min mormor kom till Sverige under andra världskriget.. Har dock aldrig varit i det förlovade landet. 🙂

• marangen

Medlem
    4 september, 2008 vid 17:38

@Soumipoika 496808 wrote:

Vajert. Blir en mäktig syn för gudarna:grin:

Nära men ingen cigarr, som man säger.

Blek, fjunmusche, spelberoende och skicklig med (k)niven. Nog fan är jag finne alltid. 50 % åtminstone!

Du soumipoikia, du jugi för mig. Trodde du va min sälsfrende…Nu JAG pörjar kråta, sär upp mina armen…:(

• soumipoika

Medlem
    5 september, 2008 vid 06:08
    marängen;496850 wrote:
    Du soumipoikia, du jugi för mig. Trodde du va min sälsfrende…Nu JAG pörjar kråta, sär upp mina armen…:(

Ny satan dy serpa dej. Fixa sej alla. Så.
    Kanse fassan int e purfinne, men mossan huntraprosent. Pra. Så.
    Alla kan va finne – i sälen. Kråt int satans särring!

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

46 av 52 svar september 2008
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA