• Sydafrika

Publicerad av anonym-anvandare på 9 mars, 2003 vid 11:33

Hej jag funderar på att åka till Sydafrika i vinter, har lite frågor. Hur lång är sesången i Sydafrika? tänkta vara där ca 5 mån funkar det? Jag är nybörjare när det gäller vågsegling men det är ändå så sällan tillräcklig vind här hemma i Sverige så jag tänkte att man lika gärna kan dra och lära sig där eller?

anonym-anvandare svarade 21 år, 8 månader sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    19 mars, 2003 vid 11:36

November – mars är det sässong och du få ca 50% seglingsdagar. Fixa bil, det är ett måste då cape doctorn ger olika styrka längs kusten och man vill ju inte gärna segla 3.5 om det går att köra 4.5 någon mil längre bort. Vågställen finns för alla så det är perfekt att lära sig där.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.