Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sydafrika 2009/2010 Resedagbok!

• imported_borje

Medlem
    22 december, 2009 vid 21:29

Go uppdatering!

• staffomania

Medlem
    22 december, 2009 vid 23:34

Var i Kapstaden ligger sjön och hur funkar det att köra där? Byigt?
    Var det där det kostade en slant att köra eller är det bara något jag fått för mig.

• imported_borje

Medlem
    23 december, 2009 vid 07:29

Sjön ligger i Tableview, det är där alla surfare bor (2 mil norr om kapstaden). Det kostar typ 350kr/månad att köra på sjön.

• imported_borje

Medlem
    25 december, 2009 vid 08:52

Ny FET uppdatering!

• mag

Medlem
    26 december, 2009 vid 19:57

Fet käftsmäll skulle du ha!
    😉
    Magnus

• pelle_o

Medlem
    26 december, 2009 vid 20:50

Härliga bilder. Hoppas ni sparar lite vind och swell till oss. 🙂

• imported_borje

Medlem
    30 december, 2009 vid 12:50

Nytt godis på sidan!

• manno

Medlem
    30 december, 2009 vid 15:01

Gött att se den med lite talang i sällskapet på vattnet!! Go Linda

• styret

Medlem
    30 december, 2009 vid 22:06

11an på senaste uppdaten ser ju helt störd ut.

• mag

Medlem
    30 december, 2009 vid 22:13

Synd att ni bara har crossoff!
    Fina fisken
    Magnus

• imported_borje

Medlem
    31 december, 2009 vid 15:48

Oj oj, igår körde vi epic Haakgat! Masthögt och 4.7. Ska uppdatera snart. Gott nytt på er alla där hemma!

• jojjo

Medlem
    3 januari, 2010 vid 17:56

Tjenare!

Följer er blogg då jag skall ner till kapstaden nu 10-26januari, är sjuukt sugen efter att ha sett era bilder. Har ni några tips på bra/billiga ställen där man kan hyra windsurfprylar, (vågprylar, glada för att hitta billig resa så råkade vi boka flyg med BA som inte tar windsurf…). Har mailat Cape sports men inte fått svar än men det borde finnas fler ställen. Vi kommer bo i Blouberg, vet ni om det går att surfa där, (smidigt om man kan gå till surfet då vi bor nära) eller skall man ta sig till Sunset.

Tacksam för tips
    Jojjo

• imported_borje

Medlem
    4 januari, 2010 vid 18:43

Ni behöver nog bil annars blir det lite jobbigt. Spotsen ligger ganska nära varandra men skiljer sig åt ganska mycket, hyr bil är mitt tips. Hyra prylar e kanske inte så lätt, kolla bayside sports, han e bra.

Lycka till!

Obs! Idag körde vi mast i Haakgat igen, uppdaTERING KOMMER…. Hoppsan, Castlen slog visst in 🙂

• styret

Medlem
    4 januari, 2010 vid 21:05

VA!? Dricker ni finöl?
    Allt annat än Black Label är ju snobbism! 😉

Bil i SA är ett måste.

• basse

Medlem
    5 januari, 2010 vid 07:36

Härlig läsning och fina bilder Börje och Linda. Längtar tillbaka något otroligt när jag ser bilderna på skärmen samtidigt som isflaken lugnt glider förbi på älven utanför kontorsfönstret. Det är inget vidare i Göteborg just nu kan jag meddela.

Gott att du gjort slut med sjön Linda! Kör hårt!

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sydafrika 2009/2010 Resedagbok!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.