Senaste nytt Forums Vågsurfing Sydafrika januari februari!!!?

• Sydafrika januari februari!!!?

Publicerad av noa på 8 december, 2007 vid 12:36

Hej jag tänkte dra själv och surfa (kanske kita lite också) i Sydafrika hela jan o feb. Är det någon som har tips! På allt som kan vara värt att veta som sköna ställen att bo eller som själv ska ner och vill dela boende. Vore kul att hooka upp med fler som ska vara i trakterna eftersom jag drar själv. Hör gärna av er. 19312@student.hhs.se

Mvh /// Noa

gonadman svarade 16 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • ove226

Medlem
    9 december, 2007 vid 19:07

det är alltid ett helt drös med surfare i sydafrika den akruella tiden du pratar om. mestadels vindsurfare som i vissa fall även vågsurfar. kitare har jag ingen koll på.
    nu pratar jag om kapstaden. jag vet inte hur det är med svenskar i andra områden men kan ju tänka mej att det finns en hel del överallt. vi är ett gäng som tänker dra till j-bay en sväng i.a.f

• gonadman

Medlem
    11 december, 2007 vid 08:15

Jag måste tipsa om Elands Bay, en ca 5 timmars bilfärd nordväst om Kapstaden. En liten håla – men ibland helt fantastisk surfing!!

• danielf

Medlem
    11 december, 2007 vid 19:19

Är de inte i Elands bay i Endless summer och Endless summer II?

• gonadman

Medlem
    14 december, 2007 vid 12:10

@DanielF 433660 wrote:

Är de inte i Elands bay i Endless summer och Endless summer II?

Japp! Åtminstone i Endless-Summer II.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Sydafrika januari februari!!!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.