Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Sydafrika med habolocals 2011
-
Dalen;651997 wrote:Var var det ni var? Ving eller fritidsresor?
hahah vi är nog dom ända som gjort film från båda vågparadisen peru och SA utan en enda vågkite/surf del. =) men säger det igen, vi tar igen det när vi e för gamla för freestyle.!..
-
Martin är du rädd om knät fortfarande? Du har ju eoner av tid att vända både 180 och 360 till på din bj och b2b. Sitter lite i huvet kanske?
Edit: Menar såklart inte att man måste göra det, bara undrade 🙂
-
Pepä;652007 wrote:Martin är du rädd om knät fortfarande? Du har ju eoner av tid att vända både 180 och 360 till på din bj och b2b. Sitter lite i huvet kanske?
Edit: Menar såklart inte att man måste göra det, bara undrade 🙂
mm allt sitter i huvet.. hur mycket jag än försökte gick det inte, även om jag är på väg ner heelside så vrider jag om till toe precis innan landningen.. fett segt. lyckades få in det sista dagarna men känns ändå sketchy, va ju det tricket jag fuckade knet på.
-
mjersen;652039 wrote:va ju det tricket jag fuckade knet på.
Mjo det var det jag tänkte på. Well har du satt det ett par gånger nu har du nog snart vunnit brottningsmatchen mot hjärnan, grattis!
-
Respect !!!
Bästa jag har sett sedan ReVolve.
Hoppas ni får betalt av SA’s Turistförening
-
8.57 in i filmen ser man att Martin har gummistraps som håller fötterna på plats i bindningarna. Vart får jag tag i såna?
-
dakine har så de som säljer dem, eller så gör du egna av cykelslang
-
mjersen;651674 wrote:bra jäkla resa detdär!
Och med en så schysst film får ni oss andra att känna som om vi va me (…eller åtminståne drömma om att vi var det)! :cool2:
-
“8.57 in i filmen ser man att Martin har gummistraps som håller fötterna på plats i bindningarna. Vart får jag tag i såna?”
cykelslang,..! enda heelstrapsen som håller! biltema
-
Tolvsbo;652083 wrote:Respect !!!
Bästa jag har sett sedan ReVolve.
Hoppas ni får betalt av SA’s Turistförening
Tack, fan va kul! Motiverar sjukt mycket med såna här kommentarer!
Men att inte få betalt är nog det vi varit absolut bäst på hittills 🙂
-
Regfellow;652228 wrote:dakine har så de som säljer dem, eller så gör du egna av cykelslang
Nån som har något bra foto på hur ni löst detta.
MVH
Per -
perl;652606 wrote:Nån som har något bra foto på hur ni löst detta.
MVH
Perbara klippa en bit tejpa ändaran.. ta hål så att skruven går igenom.. sen trä på den på skruven mellan paden och stroppen
-
JohanW;652614 wrote:bara klippa en bit tejpa ändaran.. ta hål så att skruven går igenom.. sen trä på den på skruven mellan paden och stroppen
Sådärjan, tackar för tipset, biltema nästa (eller slakta nån gammal hojj…)
/Per
-
Superskön film!
Vad heter tricket som någon kör 9.04 in i filmen och hur gör man? Svänger upp rejält med brädan i vind samtidigt som man hoppar??
Logga in för att svara.