Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Sydafrika till vintern?
-
Palmer finns det och safari finns det gott om. Dykningen är toppen! Dyk vithaj i bur det får en att vakna till. Magiska solnedgångar. Ta med lite hummer och vin, kör upp på Signalhill och duka upp lagom till solen går ner i havet vid Mandelas Ö. Funkar inte det så får du klara dig själv.
-
Jag kommer at vara i sydafrika mellan den 29 dec – 16jan och förhandligar pågår på var jag och tjejen ska bo osv……Hoppas kunna segla mycket själv + att få min tjej att ta lite lektioner, men efter några försök att få upp henne på “stora” 90 liters brädan i sommras är det bäst att lämna den saken åt profsen:-) Öppen för förslag och ser fram emot en resa med mycket skoj och en hel del [email=”vindsurfing…..EddieTheEagle….johan_waldelius@hotmail.com”]vindsurfing…..EddieTheEagle….johan_waldelius@hotmail.com[/email]
-
Har ett tips. Civair är ett nytt bolag som flyger för ca 4000 enkel resa till kapstaden från London http://www.civair.com/ Själv bokade jag för ett par månader sen med BritishAirways och betalade 7200 (29 dec-16jan) Till Johannesburg och inkl inrikesflyg, men tror billiga reguljära flyg med typ BA är svåra att få fn…..
Logga in för att svara.