• krillan82

Medlem
    28 juni, 2007 vid 08:31

mossby funkar nog inte i väst va. men Tornet fungerar väl?

• bohm

Medlem
    28 juni, 2007 vid 08:55

Jag är nog på… måste bara åka till tippen och slänga en TV först. Var ligger tornet?

• krillan82

Medlem
    28 juni, 2007 vid 09:26

@bohm 393084 wrote:

Jag är nog på… måste bara åka till tippen och slänga en TV först. Var ligger tornet?

vid ystad.

• kasimir

Medlem
    28 juni, 2007 vid 11:01

jag sticker till tornet nu Krillan kör tills det blir mörkt

• krillan82

Medlem
    28 juni, 2007 vid 11:06

har du ngt nummer man kan nå dig på kasse

• krillan82

Medlem
    28 juni, 2007 vid 11:29

drar till tornet nu…

• jbo

Medlem
    28 juni, 2007 vid 17:30

Nån som kör i morgon fredag, på sydkusten? Om nån är sugen tänkte jag kanske testa dalabadet öster om trelleborg (gamla ws-klubben)? Annars var kör ni?

• bohm

Medlem
    28 juni, 2007 vid 19:05

Jag är på i Trelleborg imorron. efter 1130 kan jag.

• kasimir

Medlem
    28 juni, 2007 vid 19:11

Tornet imorgon är där efter 1600

• krillan82

Medlem
    28 juni, 2007 vid 19:30

@kasimir 393248 wrote:

Tornet imorgon är där efter 1600

Fan fasse det var fan über gött idag. Lovar det blir fler gånger där. upp med lite picks nu

• skanepaul

Medlem
    28 juni, 2007 vid 19:53

Du hängde med bra längs kustvägen Krillan…:)

• krillan82

Medlem
    28 juni, 2007 vid 20:01

@SkånePaul 393263 wrote:

Du hängde med bra längs kustvägen Krillan…:)

Jaa vafan såg dig när du trängde in dig framför mig i rondellen, tänkte ja nu hoppas jag han kör på iaf. sen kände jag igen din bil från TORNET… Jävla slöfockar vi/du hade framför oss. när jag körde om gubben i den lilla röda bilen fick man fett med heljus i nacken… haha. skulle du till golfbanan i abbekås eller

• skanepaul

Medlem
    28 juni, 2007 vid 20:38

hahaha lugnt kan inte köra mer än fort med den bilen, går liksom bara inte! slöfockar ja, hade trots allt en Alfa GT framför mig men han vill inte hänga på…

Blev lite kvällsgolf men kunde knappt gå för den jävla hälen jag smällde på surfet idag. Ett tips, hoppa inte på första bästa våg på första rundan ut, brukar bara bli skit…

• jbo

Medlem
    28 juni, 2007 vid 20:47

@bohm 393244 wrote:

Jag är på i Trelleborg imorron. efter 1130 kan jag.

Passar mig fint.. Jag är där vid 11 och kollar, om du vill så ring mig för vindrapport. 0734 – 071793

/Johannes

• krillan82

Medlem
    28 juni, 2007 vid 20:58

@SkånePaul 393279 wrote:

hahaha lugnt kan inte köra mer än fort med den bilen, går liksom bara inte! slöfockar ja, hade trots allt en Alfa GT framför mig men han vill inte hänga på…

Blev lite kvällsgolf men kunde knappt gå för den jävla hälen jag smällde på surfet idag. Ett tips, hoppa inte på första bästa våg på första rundan ut, brukar bara bli skit…

Nää det är bättre att bli fetspolad som jag blev.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.