Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Sydkusten!
-
Sydkusten!
Publicerad av krillan82 på 28 september, 2007 vid 21:28Är i skateholm under helgen? Någon som ör sugen på surf i mossby, skate eller dyligt.
danneee svarade 17 år, 5 månader sedan 9 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
Tror Dannee och hans rövargäng skulle till sydkusten imorgon…
Tror jag ska dit också men jag vet inte vart. -
Gadget;418721 wrote:Tror Dannee och hans rövargäng skulle till sydkusten imorgon…
Tror jag ska dit också men jag vet inte vart.Va säger ni om G-Löve lr BorrBy??
-
Jag hakar gärna på krille. Skulle va kul att få surfa skate!
-
@kamikazekiteren 418723 wrote:
ringer deg i morra, når står du opp???
Jonas, Jag är sugen! ska vi samåka?
Krille, säg var. Är skate choppigt? eller blir et några wavs?
.
-
javisst, har fått besök från norje. Men ska pröva at komma löss. Domm missade flyget från köben til thailand,
-
stenigt o jävligt, kommer fan slå ihjäl mig i g-löv, jonasih verkar prognoserna stämma? blåser det ngt ännu?
-
Danneee;418754 wrote:Prognosen ser bra ut, men mätarna som jag hittar verkar inte lovande. Avvaktar lite och hoppas på live rapport, Jonaish ngn?
Danne
Vimplen står rakt ut = surf-bart!
Vågorna har sjunkit till 1m, max 2m (från 3-4m som de va igår).
Riktningen är inte den bästa för G-Löve (OsO nu) men å andra sidan lär det inte bli bättre i Borrby.
Kom över å kolla, det är ju inte långt mellan G-löve å borrby
-
1-2 e lagom för oss, drar om 30, ev kommer vi över o checkar läget i glöv. kör till borrby först, stämmer mätarna att det verkligen är rak ostlig?
/Jakob -
yeeah;418762 wrote:1-2 e lagom för oss, drar om 30, ev kommer vi över o checkar läget i glöv. kör till borrby först, stämmer mätarna att det verkligen är rak ostlig?
/JakobDet är iaf inte NO, mer åt O-SO är det nu iaf!
-
vågorna är väl ungesfär sp, parkis eller mossby. vinden verkar kalas. Måste bara övertala morssan att passa Julia. ring mig om ni e sugna
Logga in för att svara.