Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sydost = side off

• Sydost = side off

Publicerad av gurra1978 på 5 januari, 2008 vid 13:58

Tänkte bara visa några härliga vinterbilder från Apelviken idag. Hård (15 m/s) sydost vind och runt nollan. Jag förväntade mig ett plattvatten men det kom in lite sköna vågor då och då. Tyvärr kunde jag inte segla då jag saknar bom men ska jag vara ärlig så kändes det inte så lockande med tanke på kyleffekten. Däremot var de fina småvågorna och vinkeln lockande. Tog lite bilder i alla fall för er som vill se så ligger ett nytt galleri på http://www.kulingvarning.nu/galleri.html

img_6347.jpg

surferic svarade 17 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • lars_k

Medlem
    5 januari, 2008 vid 14:30

Ser cleant ut. Men inte mer än knähögt eller? 🙂

• gurra1978

Medlem
    5 januari, 2008 vid 14:47

Knähögt swell från väst kan vi kalla det :tongue:

• ola-h

Medlem
    5 januari, 2008 vid 22:29

Saknar bom? Ring mig på 0709-589384 så skall du få låna en bom tills det att du får tag på en egen. Kan ta med till Gbg på måndag och någpn kan säkert få den till Vbg sedan.

• gurra1978

Medlem
    6 januari, 2008 vid 12:54

Tack för erbjudandet Ola men jag löser det på annat sätt.

• surferic

Medlem
    7 januari, 2008 vid 07:27

Kul att se att även landets baksida kan få lite offshore. Förra veckan i G-bay var riktigt clean, tyvärr var storleken även här lite dålig.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sydost = side off

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.