Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Synd att det blev så här…..
-
Synd att det blev så här…..
Publicerad av anonym-anvandare på 9 juli, 2005 vid 21:10Jag började med kitesurfing förra året och läste mycket matnyttigt här, men nu verkar det ju helt som om VISSA BALLAT UR HELT!???? Läste “pajkastar inläggen” om foils vs inflatable…..VA FAN HÅLLER NI PÅ MED???? Detta gör ju verkligen att man söker sig någon annanstans….SYND!
funkyman svarade 19 år, 3 månader sedan 20 Medlemmar · 40 Svar -
40 Svar
-
Men stackars liten dååå ska du söka dig nån annanstans? var skulle det vara gaynation.se?, varför ska allt vara så jevla seriöst hela tiden?, kan vi inte ha det skitkul här istället o tracka ner på varandra och dumma nybörjare som chockeras av vårt hänsynslösa steffo! Fattar du hur bull kitesverige hade varit utan Stäffo.
Förresten om du vill ha seriösitet så kan du snart gå in på en återupplivad Kitesurferclub! en termos i gryningen!!!
YOU WISH YOU WERE A RAMBO!
-
Eyy
Det är soft här på steffo (98 % kör tube), absolut…..
Men foil är typ som rap från bronx, kite startade där men sen utvecklades den lite från överallt, typ brooklyn, queens, sen L.A m.m. och det är dem som vill höras!!!!!!!!!!YEAH kör hårt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hur soft verkar det……………egentligen………. och såklart är det JAY-Z som hörs Ûberall!!!!!!!!AKA Kajjugend mtf! (dgnr)
-
AKA Jalle, reggades dock inte…………..
Hur smart verkar man efter tretton whsikey……….
foilsmart vaaaaaaa………såklart….. -
Svar till:
Jag började med kitesurfing förra året och läste mycket matnyttigt här,
[/ QUOTE ]
Hmm, svaren innan detta säger rätt mkt eller hur…Har oxå lagt ned att hitta oberoende objektiva utlåtanden om utrustningsval osv. Med tiden får man koll ändå, polare på stranden osv.
Ser Steffo mest som underhållning. Kommer ofta upp schyssta bilder, kan funka för att kolla vilken spot som gäller för dagen oxå.Var Jävligt trött på allt prepubertalt tjaffs ett tag men nu reagerar man knappt längre. Tycker det är rätt kul när ffa Mattias häver ur sig sin bullshit, jävlar vad folk retar sig på honom. Nonchalera honom istället om ni inte orkar med honom! Foilfolket har min sympati!
Simma lugnt!
-
Ja det var ett himla gnällande nu i var och varannat inlägg, det lustiga är dock att det mest kommer från foil-folk och upplänska nybörjare, är detta bara en tillfällighet. Känns lite som en minoritet som försöker hävda sig och är jävligt tacksamma för påhopp så tydliga att inte ens ni kan undgå att det är för att få en reaktion. Detta leder till slutsatsen att foil-utövare respektive boende norr om skånska gränsen har en lägre intelligens-nivå. Så moderator/dagis-pappan, nu ska vi ser hur ett påhopp på icke skåningar behandlas i censuren med tanke på inläggen i en samtida tråd.
-
???? e jag bara full eller har skirver du nåt vettigt egentligen?
-
Det är väl inte så konstigt att den som man konstat snackar skit om klagar?
Om tre fyra stycken hade snackat skit om dig konstan hur kul hade du tyckt det var då?
Jag vet för det är en tre fyra stycken här som konstant snackar skit om mig.
Lika för alla såklart!
Dagis pappa!
Ja det har du rätt i det är somliga här som nästan gör så att det stämmer.Mitt måtto har alltid varit att moderera så lite så möjligt och bara i nödfall för att forumet skall vara så levande så möjligt men tyvärr så tvingar vissa fram att detta snart inte är möjligt.
Respekten för andra är noll hos somliga tyvärr.
Förut var det rått men hjärtligt ganska roligt ibland till och med men nu är här ett fåtal som förolämpar allt och alla konstant.
-
Man kan ha kul och vara rolig utan att göra det på andras bekostnad!
-
jag tycker det är för jävligt när folk trackar enr på mig, jag blir verkligen ledsen
-
He He ja säkert!
Och det är precis det som är poängen det är inte den som trakasserar som kan säga om det kan tas lite på skämt eller det bara är förolämpande det är endast den som blir utsatt för det som kan.Tycker man inte att det är så farligt så är det säkert inte det i heller.
Men vi är alla olika och tar saker på olika sätt och det är inte den som skriker högst som har rätt alltid! -
patrik du har sagt så många vettiga visdomsord dom sista dagarna så jag skulle vilja utlysa dig till den siste mohikanen.. (han va vis han)
-
Den siste mohikanen är ännu inte död..
han rider på fasaner oooo äter winerbrööööd.
Äkta danska winerbröd, bakade på lidingö…
Tjofaderittan åh hej -
He He jag vill bara att vi alla skall trivas här inte bara vi som chabbar hela tiden utan alla.
Inte så lätt att vara alla tillags!
Fan inte utan att man blir sugen på era små leksaker tror förstås att grannarna i sommarstugan hade jagat en duktigt dom är väl inte direkt tystlåtna eller? -
hehe nja.. dom låter lite.. men det e juh 4 stånka så det e rätt gött ljud.. finns insattser som dämpar ganska rejält.. men det känns juh inte alllt för mannligt eller?
-
Sant! Men nu har jag inga större problem med den biten så jag kan nog tänka mig en något tystare variant.
Logga in för att svara.