Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Synd att det blev så här…..

• tomw

Medlem
    10 juli, 2005 vid 14:37

Det är nog ingen vind.

TW

• snygging

Medlem
    10 juli, 2005 vid 19:12

Man känner ju igen nörd diskussionen:
    foil – lei
    amiga – atari
    Sen kan det kanske vara tråkigt om man lägger in en seriös fråga som drunknar i massa bajs larv svar när de inte kan svara!
    Men bajs svar med konsistens är ju aldrig fel, SMAKAR MUMMA!! tongue.gif

• luuddee

Medlem
    10 juli, 2005 vid 20:07

jag tycker det här är skittrevligt..

• annas

Medlem
    10 juli, 2005 vid 20:41

Svar till:

Jag började med kitesurfing förra året och läste mycket matnyttigt här, men nu verkar det ju helt som om VISSA BALLAT UR HELT!???? Läste “pajkastar inläggen” om foils vs inflatable…..VA FAN HÅLLER NI PÅ MED???? Detta gör ju verkligen att man söker sig någon annanstans….SYND!

[/ QUOTE ]
    meningen är väl att man ska läsa om dom saker man intresserar sig för. Ingen tvingar ngn att läsa skitsnacket så why care? Rätt gött om man inte hittar nån schysst såpa på tv dock.

• rambo_johnson

Medlem
    10 juli, 2005 vid 21:11

Svar till:

Svar till:

Jag började med kitesurfing förra året och läste mycket matnyttigt här, men nu verkar det ju helt som om VISSA BALLAT UR HELT!???? Läste “pajkastar inläggen” om foils vs inflatable…..VA FAN HÅLLER NI PÅ MED???? Detta gör ju verkligen att man söker sig någon annanstans….SYND!

[/ QUOTE ]
    meningen är väl att man ska läsa om dom saker man intresserar sig för. Ingen tvingar ngn att läsa skitsnacket så why care? Rätt gött om man inte hittar nån schysst såpa på tv dock.

[/ QUOTE ]

WORD

jag tycker dessutom dom som klagar på allt skitsnack ska ta o söka sig någon annanstans faktiskt, sådeså. För det tycker jag är bäst, lixom, det går ju inte att sälja nått annat än EH här i vilket fall tyvärr!

• luuddee

Medlem
    10 juli, 2005 vid 21:23

Svar till:

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

WORD

jag tycker dessutom dom som klagar på allt skitsnack ska ta o söka sig någon annanstans faktiskt, sådeså. För det tycker jag är bäst, lixom, det går ju inte att sälja nått annat än EH här i vilket fall tyvärr!

[/ QUOTE ]

word. det e gyttans såhär.. fan hugge vi borde elda mera foilar kanske

• rocco

Medlem
    10 juli, 2005 vid 21:24

Ibland känns det ju verkligen som om att man behöver framhäva sin onaturligt stora avsky mot saker och ting, då blir det ju lätt lite latchigt wink.gif … håller med Anna, det behövs en del lajban snack för o liva upp stämningen grin.gif

• kongos

Medlem
    10 juli, 2005 vid 21:27

Men fan Rambo.
    Då blir det ju bara en massa skitsnackare kvar.
    Vad kommer hända med allt skitsnack då?
    Skitsnacket lever ju liksom på att det finns folk som är seriösa.
    Det kanske blir seriöst?

/E

• gurra_g

Medlem
    10 juli, 2005 vid 21:27

Steffo blush.gif
    Alla från skåne tror att allt som ligger Norr om skåne är Norrland! Hur smarta är ni skåningar då smirk.gif

• sj0gren

Medlem
    10 juli, 2005 vid 21:34

Hehe, lite skitsnack och skoj behövs alltid men det är inte ju inte nödvändigt att trycka ner folk om det nu har hänt enligt patrikol crazy.gif Som sagt, tycker man inte om skitsnacket kan man bara skita i det.

• burt

Medlem
    10 juli, 2005 vid 21:39

Vem bryr sig överhuvudtaget…?…läs skitsnack om ni vill….studera instressanta inlägg om det kan vara något…går liksom inte att förbjuda kossor att sprida dynga omkring sig…det kommer bara av sig självt…man behöver inte slicka i sig bara för att det går!

Mängfald med valfrihet! ROCK!

Sluta jiddra kompisar, börja kitea!

Adios amigos!

• anonym-anvandare

Medlem
    10 juli, 2005 vid 21:56

du är sämst

• rambo_johnson

Medlem
    10 juli, 2005 vid 21:58

Svar till:

Vem bryr sig överhuvudtaget…?…läs skitsnack om ni vill….studera instressanta inlägg om det kan vara något…går liksom inte att förbjuda kossor att sprida dynga omkring sig…det kommer bara av sig självt…man behöver inte slicka i sig bara för att det går!

Mängfald med valfrihet! ROCK!

Sluta jiddra kompisar, börja kitea!

Adios amigos!

[/ QUOTE ]

sluta kita börja köra cross säger jag!

• burt

Medlem
    10 juli, 2005 vid 22:00

Hehe…thank you thorn…agree…MX2..J.Smets rocks!

Sunday Haiku: On a windy day, guns are unnecessary, to blow my head off!!

/Sunkmaestro

• rambo_johnson

Medlem
    10 juli, 2005 vid 22:03

burt jag gillar dig

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Synd att det blev så här…..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.