Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Synd att det blev så här…..
-
Man känner ju igen nörd diskussionen:
foil – lei
amiga – atari
Sen kan det kanske vara tråkigt om man lägger in en seriös fråga som drunknar i massa bajs larv svar när de inte kan svara!
Men bajs svar med konsistens är ju aldrig fel, SMAKAR MUMMA!! -
Svar till:
Jag började med kitesurfing förra året och läste mycket matnyttigt här, men nu verkar det ju helt som om VISSA BALLAT UR HELT!???? Läste “pajkastar inläggen” om foils vs inflatable…..VA FAN HÅLLER NI PÅ MED???? Detta gör ju verkligen att man söker sig någon annanstans….SYND!
[/ QUOTE ]
meningen är väl att man ska läsa om dom saker man intresserar sig för. Ingen tvingar ngn att läsa skitsnacket så why care? Rätt gött om man inte hittar nån schysst såpa på tv dock. -
Svar till:
Svar till:
Jag började med kitesurfing förra året och läste mycket matnyttigt här, men nu verkar det ju helt som om VISSA BALLAT UR HELT!???? Läste “pajkastar inläggen” om foils vs inflatable…..VA FAN HÅLLER NI PÅ MED???? Detta gör ju verkligen att man söker sig någon annanstans….SYND!
[/ QUOTE ]
meningen är väl att man ska läsa om dom saker man intresserar sig för. Ingen tvingar ngn att läsa skitsnacket så why care? Rätt gött om man inte hittar nån schysst såpa på tv dock.[/ QUOTE ]
WORD
jag tycker dessutom dom som klagar på allt skitsnack ska ta o söka sig någon annanstans faktiskt, sådeså. För det tycker jag är bäst, lixom, det går ju inte att sälja nått annat än EH här i vilket fall tyvärr!
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
meningen är väl att man ska läsa om dom saker man intresserar sig för. Ingen tvingar ngn att läsa skitsnacket så why care? Rätt gött om man inte hittar nån schysst såpa på tv dock.[/ QUOTE ]
WORD
jag tycker dessutom dom som klagar på allt skitsnack ska ta o söka sig någon annanstans faktiskt, sådeså. För det tycker jag är bäst, lixom, det går ju inte att sälja nått annat än EH här i vilket fall tyvärr!
[/ QUOTE ]
word. det e gyttans såhär.. fan hugge vi borde elda mera foilar kanske
-
Ibland känns det ju verkligen som om att man behöver framhäva sin onaturligt stora avsky mot saker och ting, då blir det ju lätt lite latchigt … håller med Anna, det behövs en del lajban snack för o liva upp stämningen
-
Men fan Rambo.
Då blir det ju bara en massa skitsnackare kvar.
Vad kommer hända med allt skitsnack då?
Skitsnacket lever ju liksom på att det finns folk som är seriösa.
Det kanske blir seriöst?/E
-
Steffo
Alla från skåne tror att allt som ligger Norr om skåne är Norrland! Hur smarta är ni skåningar då -
Hehe, lite skitsnack och skoj behövs alltid men det är inte ju inte nödvändigt att trycka ner folk om det nu har hänt enligt patrikol Som sagt, tycker man inte om skitsnacket kan man bara skita i det.
-
Vem bryr sig överhuvudtaget…?…läs skitsnack om ni vill….studera instressanta inlägg om det kan vara något…går liksom inte att förbjuda kossor att sprida dynga omkring sig…det kommer bara av sig självt…man behöver inte slicka i sig bara för att det går!
Mängfald med valfrihet! ROCK!
Sluta jiddra kompisar, börja kitea!
Adios amigos!
-
Svar till:
Vem bryr sig överhuvudtaget…?…läs skitsnack om ni vill….studera instressanta inlägg om det kan vara något…går liksom inte att förbjuda kossor att sprida dynga omkring sig…det kommer bara av sig självt…man behöver inte slicka i sig bara för att det går!
Mängfald med valfrihet! ROCK!
Sluta jiddra kompisar, börja kitea!
Adios amigos!
[/ QUOTE ]
sluta kita börja köra cross säger jag!
-
Hehe…thank you thorn…agree…MX2..J.Smets rocks!
Sunday Haiku: On a windy day, guns are unnecessary, to blow my head off!!
/Sunkmaestro
Logga in för att svara.