Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Synpunkter F2 Guerilla 78 och 86

• Synpunkter F2 Guerilla 78 och 86

Publicerad av oscar på 5 januari, 2006 vid 09:11

Tjo på er i mörkret. Skulle gärna vilja ha lite utlåtanden från de som kör Guerilla 78 eller 86 -06. Tror den skulle kunna passa mig rätt bra då den verkar vara rätt allround även om lite kompromiss på vågen.

Vill gärna veta lite om segelregister, vågridning, hopp, freestyle, snedd, kontroll…

Är supernöjd med min pocket wave vad gäller vågridning men den är inte lika kul på Roxen där jag trots allt seglar mest…:crazy:

JOHN_j_RAMBOO svarade 19 år, 1 månad sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    5 januari, 2006 vid 11:33

fan va lack jag blir, konf helvette!!
    Hade skrivit ett helt a4 om va jag tycker om brädan så när jag skulle skicka det försvann texten å konfen säger att jag inte är inloggad..fan!!! gah!!!!

Jag kortfattar mig bara nu: jag tycker 86an känn, har inte kört den tillräckligt ännu..men första intrycken är, stabil men lös/livlig, bra pop, kommer relativt snabbt upp i planing.
    Orginal fenan suger, en mindre fena å den rockar.
    Den har snabbare rotation i slide manövrarna än ex chillin som jag jämnförde den med i min förra text..skitsamma, fan va irreterad jag är nu, helvette!!

Tror inte du blir missnöjd.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Synpunkter F2 Guerilla 78 och 86

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.