Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Synpunkter/tipps på bräda
-
Synpunkter/tipps på bräda
Publicerad av anonym-anvandare på 28 mars, 2005 vid 16:43Tjena jag behöver köpa en ny bräda. Har kikat på några stycken. Vad tror ni om Mistral fliow 266 -99? Är ute efter en bra allround bräda! Tacksam för tipps!
surfen svarade 19 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Har själv en Custom Flow266 00 som jag gillar skarpt, Mistral flow 266 -99 är på 93 liter om jag inte kommer ihåg fel. Det är ingen nybörjarbräda, snabb som en raket och lätt att köra i choppigt vatten.
-
Tja!!
Några frågor först bara…. Vem är du?? Vad väger du??? Hur mycket har du surfat??? Vad ska du, mer specifikt, ha brädan till??? Vad har du för rigg?? Var ska du segla?? Lägg ut det så finns det ju profiler här på steffo som kommer att överösa dig med nostalgitips
MVH
JohanC
-
Det är väl bara att söka lite här på konfen så hittar du en massa info. Go bräda, lättplanande och snabb, go att hoppa med etc. Sålde min i lördags, snyft…
-
Var i samma sits själv förra året. Köpte den gröna Flowen -99 och jag måste säga att jag är helnöjd. Går bra i alla förhållanden. Grym att gippa med. Dingtålig och snabb. Enda nackdelen är väl färgen.
-
Grym bräda men köp en custom istället om du hittar nån!
Logga in för att svara.