Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › T Ä V L I N G
-
Grejen är att det ska vara mycket skoj och lite allvar, mer som en sporre , get-together.
Vi kan tävla i bästa bodyslam också. 🙂 -
då är man i alla fall bland TOP 5 i sverige ;P
/hugo
-
Jesper; tyvärr är du alldeles för bra att få ställa upp 😉
Nu är vi ca 6-7 st som kan tänka sig att ställa upp och tävla. Maila gärna till mig på henrik@kite.nu och anmäl ert intresse.
-
Om man får föreslå ett gött ställe så… Habo Ljung / Lomma utan för Lund, väldigt nära E6:an super gött plattvatten ca 1-2km långgrunt 0.4-0.7m djupthela vägen(inte en enda sten) , goa bankar där vågorna bryter, bra med sjöbris, jag kommer lägga upp ett gäng bilder från habo inom kort så får ni säga vad ni tycker, annrs kan Falsterbo/Skanör vara suveränt, skälderviken kan ju bjuda på rätt go waves om det pinnar på. Men Habo Ljung är bäst(jag tror Martin Ehnström håller med), lätt att stå i vattnet och fota/filma.
/Hugo
-
Fy faan va bra ni har det där nere i skåne-land. Orättvist! Kan ni inte dela med er av sanden?
Ställena låter helt ok, fler förslag??/Henrik
-
Tarifa har bra rykte om sig… Nä allvarligt talat tycker jag att HaboLjung eller va det hette låter bäst. Ser fram emot det!
Dundra på!
/Peps -
Varför inte lägga det samtidigt som Svenska Cupen i Windsurfing i Askimsviken GBG i September!!?
Jonas
SBF -
Låter skit kul. En hel träningsvecka och stor avslutning med tävlingen. Vad händer med nybörjarna=jag? Skit samman jag får ta och lära mig tills dess
Kamil från Malmö/Simrishamn
Logga in för att svara.