Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing T Ä V L I N G

• falle

Medlem
    27 juli, 2001 vid 06:25

Tror att domare är lättare att finna än åkare.

/H

• falle

Medlem
    27 juli, 2001 vid 06:27

Grejen är att det ska vara mycket skoj och lite allvar, mer som en sporre , get-together.
    Vi kan tävla i bästa bodyslam också. 🙂

• anonym-anvandare

Medlem
    27 juli, 2001 vid 06:30

då är man i alla fall bland TOP 5 i sverige ;P

/hugo

• anonym-anvandare

Medlem
    27 juli, 2001 vid 11:27

Inkluderar det mig?
    /Peps

• falle

Medlem
    27 juli, 2001 vid 11:41

Jesper; tyvärr är du alldeles för bra att få ställa upp 😉

Nu är vi ca 6-7 st som kan tänka sig att ställa upp och tävla. Maila gärna till mig på henrik@kite.nu och anmäl ert intresse.

• anonym-anvandare

Medlem
    27 juli, 2001 vid 21:45

Om man får föreslå ett gött ställe så… Habo Ljung / Lomma utan för Lund, väldigt nära E6:an super gött plattvatten ca 1-2km långgrunt 0.4-0.7m djupthela vägen(inte en enda sten) , goa bankar där vågorna bryter, bra med sjöbris, jag kommer lägga upp ett gäng bilder från habo inom kort så får ni säga vad ni tycker, annrs kan Falsterbo/Skanör vara suveränt, skälderviken kan ju bjuda på rätt go waves om det pinnar på. Men Habo Ljung är bäst(jag tror Martin Ehnström håller med), lätt att stå i vattnet och fota/filma.

/Hugo

• falle

Medlem
    30 juli, 2001 vid 06:41

Fy faan va bra ni har det där nere i skåne-land. Orättvist! Kan ni inte dela med er av sanden?
    Ställena låter helt ok, fler förslag??

/Henrik

• anonym-anvandare

Medlem
    30 juli, 2001 vid 12:01

Åsa

• pepa

Medlem
    30 juli, 2001 vid 19:02

Tarifa har bra rykte om sig… Nä allvarligt talat tycker jag att HaboLjung eller va det hette låter bäst. Ser fram emot det!

Dundra på!
    /Peps

• anonym-anvandare

Medlem
    30 juli, 2001 vid 19:13

Varför inte lägga det samtidigt som Svenska Cupen i Windsurfing i Askimsviken GBG i September!!?

Jonas
    SBF

• kamil

Medlem
    31 juli, 2001 vid 09:39

Låter skit kul. En hel träningsvecka och stor avslutning med tävlingen. Vad händer med nybörjarna=jag? Skit samman jag får ta och lära mig tills dess

Kamil från Malmö/Simrishamn

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing T Ä V L I N G

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.