• anonym-anvandare

Medlem
    23 april, 2004 vid 18:09

Han kanske tryckt dom på licens?
    Fast jag tycker mer det verkar vara så att snubben är mytoman?
    Eller vad vet jag han kanske inte svarar för att han är upptagen med nåt eller blivit sjuk eller nåt sånt.

Hallå BOBY jag vill fortfarande köpa 4 eller 5 stycken. Vakna eller sluta skoja med oss!!!

G-son

• aggrosurf

Medlem
    23 april, 2004 vid 18:23

mohaha.. jag har en gammal Tiga 260 Hinkplast som jag har målat om så den ser ut som en ny hi-tech. vill du köpa??
    poser.

• styret

Medlem
    24 april, 2004 vid 10:04

allså visst han säjer att han har tryckt upp dom men det går ju faktiskt att köpa tishor från drews sida med så han kan ju ha köpt på sej ett lager, vad vet vi. fast det vekrar soms agt jävligt skumt att han inte svarar.

• anonym-anvandare

Medlem
    25 april, 2004 vid 16:33

Svar till:

mohaha.. jag har en gammal Tiga 260 Hinkplast som jag har målat om så den ser ut som en ny hi-tech. vill du köpa??
    poser.

[/ QUOTE ]
    Vad yrar du om ? Det var ju en tshirt jag var ute efter, föreslår att du smälter hinkbrädan och drar den över huvet i form av en strut.
    Posör heter det på svenska inte poser.
    G-son

• anonym-anvandare

Medlem
    25 april, 2004 vid 17:07

mr anonym elelr g-son!
    Undrar en sak, går du på värmdö gy i sthlm!?
    eller så finns det fler som kallar sig så..

• anonym-anvandare

Medlem
    25 april, 2004 vid 17:36

Nej jag gick ut gymnasiet för länge länge sen. Jag tyckte det var ett jättebra erbjudande att köpa så schyssta kläder så billigt.
    Jag tycker verkligen Drew Brophys konst är fantastisk, väntade mig inte att bli kallad poser av nån.
    Givetvis blir man irriterad, men mest bortgjord är ju personen som hoppar på nån med osmädingsord helt utan anledning.

Jaja ”sic transit gloria mundi”

• anonym-anvandare

Medlem
    25 april, 2004 vid 17:41

Förresten vew var det Aggrosurf kallade poser, kanske tagit åt mig i onödan….
    Svårt att se vem inläggen riktar sig till här ibland!!
    Får väl hålla med ta bort tråden, det verkar ju ändå inte bli några t-tröjor.

Gonatt från G-son

• aerial-arnie

Medlem
    25 april, 2004 vid 17:49

hej,

skulle du kunna göra en 30-40 tal t-shirts till abbekås aloha classic tävlingen? Med våra ägna loggar? Vad skulle det kosta i så fall?

aloha

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.