Senaste nytt › Forums › Övriga › Surfbussen › T4 -92 vit färgkod??
-
T4 -92 vit färgkod??
Publicerad av luuddee på 1 maj, 2006 vid 16:44ngn som vet va det e för färgkod på den vita lacken på en t4 92 ?. . har letat överallt o hittar fan inte om det står ngnstans och vw har ju 4 olika vita original lacker. ngn?
luuddee svarade 19 år sedan 4 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Om jag inte kommer ihåg helt fel står det på en bricka i motorrummet. Kolla där.
-
mm trodde jag med men har letat överallt.. borde ju stå någonstans men snart palla ja inte leta mer borde iofs inte vara så svår att hitta om den sitter kvar
-
åk till en bilfirma så slår dom på regnummret å får fram färgkoden (om de är originallacken)
-
jag har för mig jag hittade det vid säkringarna på min. om du tar bort luckan till dem så sitter den nog på plåten där innanför?
-
hittade de.. de satt vid säkringarna.. fast bakom en isoloeringskiva så det va itne så konstigt att ja inte hitta de men nu hitta ja det. . o för folk som vill veta är koden r902
-
har du fått tag i färg då?
va lite krånligt när jag skulle ha tag i till min… fanns inte på biltema iaf.. men på ad center hade dom två burkar kvar. men snackade nåt om att den inte fanns med i deras lager längre?! -
mm fick tag på färg kollade med vw så men den heter inte samma längre kommer dock inte ihåg va den heter.. skulle bara lacka små ytor men när ja ska lacka lite större sen komemr jag få blandad av billackerare för att den gamla nyansen inte är riktigt samma som när man köper ny färg. .
Logga in för att svara.