Senaste nytt › Forums › Övriga › Surfbussen › T5 Ny surf buss!
-
Patrik – den ser för jäkla fin ut helt enkelt. Lär inte byta upp min 94a på ett par år – men visst blir man sugen.
fast jag prioriterar nog hellre en som går på rapsolja + solceller på taket.
/j
-
Ja det funkar för mig med, bara det blir ekonomiskt så. Men det är väl snart dags att slänga förbränningsmotorn på tippen, Det borde ju finnas mycket bättre allternativ det är ju för bövelen 2004 snart! Misstänker att det kan finnas intressen som ser till att bilarna förbrukar olja vare sig det behövs eller ej. Pengar styr rätt mycket här i världen!
-
Men visst måste du hålla med om att den är snyggare….erkänn nu då? Även om du är brandman så kan du visa dina känslor, har nog sett på Killing gänget hur det fungerar på en station
-
Får väl införskaffa kilt! Nja erkänna att den är ganska snygg det kan jag göra utan problem, men mitt hjärta brinner för multivan. Så den tycker såklart jag är den snyggaste.
-
Fan va skönt det är att tjöta med dig, du tycker den är snygg. Ljudet är än bättre………
Men jag måste också krypa till korset och erkänna att det kanske finns en anledning varför det står på en del VW bussar på Arlanda….”Follow me”! -
ja ljudet rockar fett! Inget snack om saken Så fett att jag nästan skäms för hur en VW buss låter. Fast dom gamla har ju i alla fall ett lätt identifierbart ljud, är MC fan också, har stått med lång näsa och tittat efter HDn! för att upptäcka en gammal folka!
-
Nja att din van har gått på verkstad en gång om året låter ju knappast imponerande (sivida du inte skickar in den för byte av vinterdäck eller liknande!) *hoho*
-
Håller med parik. Grym bil. Ja tack. Farför måste bilen var ful och skitig och lukta illa. Jag vill inte jobba mig gul och blå för den. Men I ärans namn om du/ni hadde fått den hade ni inte velat ha den då??
henke
-
Gillade T5:an, men som någon sa kanske inte det ultimata. Om man inte är stenrik förstås….
Den nya är riktigt ful nu, men man vänjer sig väl vid den designen också….
-
tja… man vet ju inte riktigt vad man ska tycka.
Känns som om den ändå har lite ton av surf även om det balanserar på en hårfin gräns mot japanbil -
Nej den är riktigt fräck Retro men ändå ny, men är det inte bara prototyp än så länge?
-
jojomensan, den e kvar på prototypstadiet.
Såg den / satt i den på Bilmässan i New York redan 2001, men det har inte hänt mer med den sedan dess…
Riktigt 7sst för övrigt, men visst luktar det japan om den?!? o varför mintgrön??
/martin -
Helt klart men det är ju säkert mer påtagligt för dig som sett den i verkligheten.
Logga in för att svara.