Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ta bort färg från kolfiberbräda?

• Ta bort färg från kolfiberbräda?

Publicerad av nick på 30 juli, 2014 vid 15:15

Hejsan,
    Jag har en sproilans ny kolfiberbräda som jag helst inte vill förstöra, men jag vill gärna ta bort lite färg som har målats på.
    Vad kan jag använda utan att förstöra brädan? Thinner? Eller T-röd? Eller nåt annat kanske?

Jag vet ingenting om lösningsmedel och ifall de kan lösa upp vad det nu är som används när man gör en kolfiberbräda. Resin? Epoxy?
    Så om någon har någon insight i ämnet får ni hemskt gärna skola mig med era kunskaper.

svenne svarade 10 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • svenne

Medlem
    30 juli, 2014 vid 18:39

Ring mig istället så kan jag guida dig.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ta bort färg från kolfiberbräda?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.