Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ta en tripp tillbaka och se vintern i bilder!!

• robrox

Medlem
    16 maj, 2008 vid 11:06

det funkar säkert bra men stirra inte blind på VR. Jag änvänder nästan aldrig det längre på surf bättre med ett stativ som sitter lagom hårt

• billing

Medlem
    16 maj, 2008 vid 12:49

Riktigt skjyssta bilder, vad har du för kamera nu?

• robrox

Medlem
    16 maj, 2008 vid 21:44

@Billing 465925 wrote:

Riktigt skjyssta bilder, vad har du för kamera nu?

Thanx!!

Inget speciellt en gammal NIKON D50 med ett NIKKOR 70-300mm VR dock finns det planer påett nytt kamerahus en D300.

• billing

Medlem
    18 maj, 2008 vid 00:23

Okej! Är en riktig amatör men har planerat att köpa en Canon 40D från England, nu när Canon har “cashback” så blir det ett riktigt bra pris för en kameran : D

• robrox

Medlem
    18 maj, 2008 vid 16:42

Det tycker jag låter som en bra plan den har ju bar serietagning. Vad ska du köpa för objektiv till det då ??

• gurra1978

Medlem
    19 maj, 2008 vid 18:25
    RobRox;466336 wrote:
    Vad ska du köpa för objektiv till det då ??

Tjena Robert. Nu har jag äntligen kittat upp mig lite. Jag hoppas kunna ta bra bilder i Apelviken nästa gång det blåser men min nya glugg. Eller vad tror du? Måste bara köpa ett stativ till, denna pjäs väger ju fan 9 kg.

• fj69

Medlem
    19 maj, 2008 vid 20:18

Det där tror jag e en bra kompromisglugg, hyffsad brännvidd +400, och en rimlig F/2, man vill ju ha lite över till surfköp och resor oxå, ibland kan jag känna att det bara drar i väg och att det skall vara så ballt och dyrt, kul att nån tar ett steg tillbaka och bara säger “jag ställer inte upp på detta” utan jag vill bara dokumentera lite för husbehov samtidigt som det inte blir skrymmande eller skrävligt, sen får folk tycka man e en “kronvvändare”.

Bra Gurra! Respekt

Fredrik

• spray

Medlem
    20 maj, 2008 vid 13:34

Nio kilogram är väl inget för en surfare. Går fint att handhålla iallefall någon minut innan mjölksyran slår till.

Har du några exempelbilder, verkar vara en riktigt häftig pjäs!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ta en tripp tillbaka och se vintern i bilder!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.